Vi har hatt et positivt prøverørsforsøk nå i mars, og regnet over hva vi har brukt nå, og ender på 24.000, så da skal vi vel få igjen en del av helfo. Har sendt en epost på klinikken vår nå for å få dem til å sende en bekreftelse på fullført ivf forsøk, for det må man vel ha eller? Og så til det store spm, holder det med en sånn kundeutbetaling fra apotekene vi har hentet medisin i fra, hvor da dato, reseptnr, alt vi har kjøpt og betalt står oppført til, som vi da kan sende til helfo? For i begynnelsen av forsøket tenkte jeg aldri over å ta vare på alle kvitteringer :/ så jeg har bare noen.. Men alt står jo på kundeutbetalingene som apoteket kan skrive ut..
Har en uke på meg og få inn papirene om jeg skal få medregnet de første betalingene mine, da det er 6 mnd siden om en uke, så ble litt stressa her
tallet alle som orker å svare 
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des
Har en uke på meg og få inn papirene om jeg skal få medregnet de første betalingene mine, da det er 6 mnd siden om en uke, så ble litt stressa her
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des