tilbake

MammatilAsk

Glad i forumet
da er jeg tilbake etter mange uker borte her i fra.. vi har fyttet inn i nytt fint hus og endelig fått internett..

Vi har fått alt på plass til han kommer om noen uker.. legen og jordmor sier han kommer innen 19 oktober. så vi får håpe det.

har å sydd ferdig lommeslynge og vuggen hans. driver nå å syr mei tai.

Velkommen tilbake.
Gratulerer med innflyttet hus.
Og herlig med internett i hus :)
Blir spennende å se om knøttet kommer ut før 19. som lege og JM sier ;)

Har du lyst til å legge ut bilde av ting du syr?

jeg kan legge inn bilde etter på. skal bare ta bilde og få det inn på dataen. må finne ut hvordan det funker har fått nye windovs 8.

Så kjekt :) Trivs du i nyhuset?

Gleder meg til å se bilde 

Jeg har absolutt ikke tro på leger som sier de skal komme innen da, og da... Fikk den beskjeden sist, at han iallefall kom to uker før, hvis ikke tidligere, jeg gikk 15 dager over....

Velkommen tilbake! =) Må være herlig å ha kommet i orden igjen - i tide før knøttet har meldt sin ankomst!

Grattis med nytt hjem :)

Siden du driver å syr mai tai har jeg et spørsmål til deg. Vet du om Mai tai passer til å bære spedbarn? Med forrige lånte jeg bæresele (som jeg ikke turde å bruke før hun var ca 3 mnd da jeg var redd for å knyte feil - jadda, litt hønemor..) I ettertid har jeg fått meg en manduca som jeg er veldig glad i. Men nå har jeg fått låne en mai tai til minien. Gleder meg til å ta i bruk (men igjen litt nervæs for denne knytingen...)

De sier en kan bære spedbarn men ikke helt nyfødte med mei tai. Men du kan bære nyfødte med vanlige bæreseler. Jeg har babybjørn og det går bra å bære med den. Mei tai kan brukes fra 3 måneder har jeg hørt.Har å sydd bæresjal og det kan brukes til nyfødt og spedbarn.

Back
Topp