Tilbake!

Birdie

Glad i forumet
Hei alle sammen! Nå er det en måned siden jeg har vært her snart...lenge! Veslejenta har blitt to måneder - tida flyr! Og gutten min er snart fire...hjelp! De vokser så fort at det er helt skremmende[&:]! Jaja... Ville bare melde min tilbakekomst[;)] 

ORIGINAL: mrsdior

Hallo[:D]  velkommen tilbake[;)][;)]

Leon har blir 6uker i morgen så han vokser til han og.. tida går myyyye fortere nå enn da han var i magen...!
Lille gullene våre vokser til... må jo snart begynne å planlegge neste[;)][;)][8D][8D] HAHA!!

Hehe, nja...vi bestemte oss før hun blei født at vi ikke skulle ha flere[:)]. Så nå skal gubben under kniven[8D] - SNITT SNITT[:D][:D][:D]

tia flyr avgårde... på torsdag er min 8 uker... [&:] 

ORIGINAL: Birdie

Hallo[:D]  velkommen tilbake[;)][;)]

Leon har blir 6uker i morgen så han vokser til han og.. tida går myyyye fortere nå enn da han var i magen...!
Lille gullene våre vokser til... må jo snart begynne å planlegge neste[;)][;)][8D][8D] HAHA!!

Hehe, nja...vi bestemte oss før hun blei født at vi ikke skulle ha flere[:)]. Så nå skal gubben under kniven[8D] - SNITT SNITT[:D][:D][:D]

det blir d her å når vi er ferdige!  blir gravid bare jeg lukter på en tiss[&:][&o]

[:D][:D]

Hei! Sindre blir 2 mnd 23. mars. Tiden går så altfor fort [;)]

Back
Topp