Tilbake

Zid

Gift med forumet
Ahhhh.. etter over 6 timer så er vi endelig hjemme etter 3 dagers ferie i Sverige. Vi hadde det utrolig fint der borte. Storkost oss i eventyr/tomteland og bjørnepark.

Må si igjen.. borte bra, men hjemme BEST. Gleder meg til å sove i egen seng.. Ahhhhhhh [:D]

Ellers så er jeg 7 uker i dag..woho [:D]

Og ser det har kommet inn mange de dagene jeg har vært borte, så Gratulerer med spire, og velkommen [:D] [:D]

Og for dem som har mistet... trøsteklemme [:(][:(]

VELKOMMEN TILBAKE ZID[:D][:D][:D][:D]

Har dere hatt en fin tur??

GRATTIS med 7 uker - må kjennes godt ut[:D][:D]

Har hatt kjempefine dager i Sverige. Helldig med været var vi også.

Gått mange fine og LANGE turer langs strendene. Kjempefint der.. minus myggen da. All mygg kjem flygende etter meg. Ikke til å unngå å få stikk.. hehe. Var fristende å sette seg oppi vogna med minstemann under myggnettingen da vi gikk tur, men dessverre ikke stor nok vogn.. (hoho)

Veldig godt å komme til 7 uker.. Vi tenkte å drøye 3 uker til før andre i familien får vite.. :)

Så koselig med en liten ferietur[:D] Godt å ha deg tilbake. Jeg tror ikke vi klarer å vente helt til uke 12 med å fortelle. Tror vi også forteller i uke 10[:D] har så lyst å rope d ut [:D] Gratulerer så kjempemasse med 7 uker:)

Hehehehe.... du vet aaaaldri om du får plass, før du prøver!! Og den dagen du prøver, MÅ noen stå klar med filmkamera[:D][:D][:D] Æsj, mygg er noe tull!! HELT unødvendig[:)] Men så fint at turen var bra! Da er du klar for en "voksende" høst[:D]

Jordbærjente - hihi, kjenner til problemet med å holde ting og tang hemmelig! 10 uker er jo bra syns jeg!![:D]

ORIGINAL: Julia09

Hehehehe.... du vet aaaaldri om du får plass, før du prøver!! Og den dagen du prøver, MÅ noen stå klar med filmkamera[:D][:D][:D] Æsj, mygg er noe tull!! HELT unødvendig[:)] Men så fint at turen var bra! Da er du klar for en "voksende" høst[:D]

Jordbærjente - hihi, kjenner til problemet med å holde ting og tang hemmelig! 10 uker er jo bra syns jeg!![:D]

Haha... ja skulle nesten sett meg selv prøvd å satt meg inne i vogna.. Trur jeg fint kunne satt meg ned hvis jeg bøyde ned det festet forran.. men blitt værre å få kalosjen over huggu som kanskje ville nådd meg til baki nakken.. haha.. og netting over der att. Trur myggen da kunne sittet oppå nettingen og sugd blodet av hodet mitt.. haha..

ja nå er jeg veldig klar for høsten jeg.. og voksende mage og skravlings med jentene her inne [;)]

hehe, ja det hadde vært et morsomt syn:) Jeg har en sånn mygghatt med netting hengende nedover en sånn kunne du hatt[:D]

ORIGINAL: Jordbærjente

hehe, ja det hadde vært et morsomt syn:) Jeg har en sånn mygghatt med netting hengende nedover en sånn kunne du hatt[:D]

Slik hatt kunne jeg nok hatt hvis jeg visste det ikke fantes andre folkt rundt der, haha.. tenkte nemlig på slik hatt mens vi gikk bortover ved vann og strand [;)]

Ser det for meg!!! Nok en gang - skal det testes ut, så film det[:D][:D][:D]

Gleder meg også supermye til skravlings og voksing[:D][:D][:D]

Haha.. skal love deg at skal jeg prøve ¨på det, så skal det ikke filmes, men kanskje knipse ett bilde .. haha

Back
Topp