Tilbake

Thomas toget

Glad i forumet
Heisann!

Skjønner det er mye som skjer når man er borte en liten stund her ifra... noen har desverre forlatt oss siden sist, håper det er en slutt på det nå. Til dere nye, hurra og velkommen.

Jeg blir nok litt mindre aktiv fremover også. Det er mye å gjøre på jobb, og formen er ikke helt i hundre. I påsken har jeg slitt veldig med kvalmen, og har til tider bodd på sofaen, med en aktiv 2-åring som løper rundt og skal ha oppmerksomhet. Desverre kjenner jeg at jeg ikke orker å leke like mye med han nå som før graviditeten. Forrige gang var jeg uggen frem til uke 14, håper det gir seg etterhvert denne gangen også.  I dag er formen bedre, og jeg koser meg på jobb med te og kjeks.. en nødvendighet for å ikke brekke meg.

Ellers så bare gleder jeg meg til UL 28. april, og krysser alt som er på at alt står bra til med lillen.

Velkommen tilbake[:D]
Håper formen din snart blir bedre og at du kan ta aktiv del i forumen igjen[:)]

Velkommen tilbake,også så dumt at kvalmen virkelig har tatt deg,kjenner igjen det der med mindre energi til en energisk 2åring ja,hehe ikke heeeeelt på topp.
Håper det roer seg for deg da,og at du snart får formen på topp [:D]

Du er ikke alene om den kvalmen.. Håper virkelig det går over når vi når 2. trimester. [:)] 

Velkommen tilbake!

Håper ting roer seg for deg og at formen blir bedre snart! [:D]

Back
Topp