Tilbake til start :'(

Sender deg en stor trøsteklem jeg, 2ungdommer1baby? . :) Helt enig med moderator Stine her! :)

Skjønner hvordan du har det. Ikke lett når man føler verden raser under beina dine. Av nicket ditt trodde jeg først du var en ung jente, men nå ser jeg jo at du er på min alder, og det gjør det ikke lettere å være i din situasjon. Håpet om en liten baby virker så mye fjernere når man sliter og passerer en viss alder. Jeg har slitt i snart 8 år nå, og ser jo at tiden begynner å renne fra meg! Vi så også på muligheten til adopsjon, men det kan ikke gjøres parallelt med en prøverørsprosess, og samtidig begynner alderen faretruende å nærme seg max alder på adopsjon i noen land
.
Jeg håper og tror at dere lykkes til slutt jeg! <3
Håper dere får ny dato om ikke lenge, slik du får noe å se frem til! <3

Har fått det bekreftet med ultralyd i dag, ingen baby i livmora mi... Så rar og trist følelse; først så lykkelig og gravid i flere uker, har handlet verdens nydeligste babyvogn og babyseng, og plutselig så er man ikke gravid lenger... Bare tomheten igjen... :'(
Hvordan går det med deg? Stoor bamseklem <3

Dette skal bli et super bra år for oss <3

Skjønner at man er i en veldig sår situasjon etter at noe sånt skjer, men skal vel gå an å oppføre seg likevel?
Jeg mener; jeg ER jo lei meg på dine vegne. Syns ikke det var hyggelig lesing. Jeg forstår at du kommer hit for å få trøst og få ut det vanskelige du kanskje ikke vil snakke om med kjente helt ennå, men ulempene med Internett er at det er mange ulike personligheter bak skjermene og da tolker og forstår man ting litt forskjellig.
Du skrev at du var på ultralyd og at det ikke var noe baby der, ikke at du hadde mista....trodde kanskje at du hadde svangerskap utenfor livmor, en tom fosterpose, mulighetene er mange.

Da må du nesten forvente å tåle å lese ting du syns er rart, ellers passer ikke forum for deg, kanskje psykolog ville vært noe..........
Oioioi, jeg har ikke vært inne på flere dager, og fant først ut nå at mitt dårlige svar til deg har ført til store diskusjoner her inne... Det var ikke meninga og være slem/uhøflig mot deg, jeg hadde en tøff dag, og jeg vet at jeg ikke skulle svart så dumt allikevel!! Beklager hele greia!!!, og håper vi kan legge den død... Har ikke for vane og oppføre meg sånn, og har ikke gjort det tidligere her inne heller. Beklager så mye igjen!!!

Men syns du det var folkeskikk det svaret ho fikk når ho spurte ett enkelt spørsmål?
Skjønner jo at d kommer en reaksjon når noen er ufyselig mot deg.
Hei hei! Etter mange dager uten og være innom forumet, ble jeg litt sjokka over at mitt dumme svar hadde skapt så mye diskusjon! Jeg har beklaget til denne personen det gjelder, og skjønner selv at dette var superteit av meg!! Har ikke for vane og svare sånn til folk, og kommer ikke til og gjøre det igjen!! Håper de det gjelder/de som har engasjert seg i denne diskusjonen ser min beklagelse! Er veldig lei meg for og ha skapt dårlig stemning!!

Hvordan går det med deg? Stoor bamseklem <3
Hei :) Takk! Det går opp og ned, litt sånn annenhver dag... Er vel helt normalt. Jeg har vel egentlig vært heldig oppi det hele, har i hvertfall slippi utskraping... Mange har sagt til meg at etter en abort, så blir man ofte fort gravid igjen, så får bare krysse finga for at vi blir fort gravide igjen ;)
Hvordan går det med deg da? Stakkars, syntes synd på deg for at du må ligge på sykehuset!! Håper du kommer deg fort igjen! Klem

Sender deg en stor trøsteklem jeg, 2ungdommer1baby? . :) Helt enig med moderator Stine her! :)

Skjønner hvordan du har det. Ikke lett når man føler verden raser under beina dine. Av nicket ditt trodde jeg først du var en ung jente, men nå ser jeg jo at du er på min alder, og det gjør det ikke lettere å være i din situasjon. Håpet om en liten baby virker så mye fjernere når man sliter og passerer en viss alder. Jeg har slitt i snart 8 år nå, og ser jo at tiden begynner å renne fra meg! Vi så også på muligheten til adopsjon, men det kan ikke gjøres parallelt med en prøverørsprosess, og samtidig begynner alderen faretruende å nærme seg max alder på adopsjon i noen land
.
Jeg håper og tror at dere lykkes til slutt jeg! <3
Håper dere får ny dato om ikke lenge, slik du får noe å se frem til! <3
Hei :) Tuuuusen takk for støttende ord!! Joda, jeg er "gammel" ;) men håper det fortsatt er noen år igjen før jeg blir for gammel..det er jo mange som blir det.... Regner med at jeg blir gravid igjen, nå har jeg jo vært det en gang, så... + mine store flotte ungdommer da, men de fikk jeg for så mange år siden, at kroppen har nok forandret seg mye siden den gang... Og så statistikken for sjanse for spontanabort økte ekstremt mye fra 35 til 36 år... Huff, skremmende!! Men jeg prøver og tenke optimistisk :)
Ser på nicket ditt at du er gravid? Så utrolig bra!! Etter 8 år, fryktelig lenge og vente!! Gratulerer så utrolig mye!! :)

Hei hei! Etter mange dager uten og være innom forumet, ble jeg litt sjokka over at mitt dumme svar hadde skapt så mye diskusjon! Jeg har beklaget til denne personen det gjelder, og skjønner selv at dette var superteit av meg!! Har ikke for vane og svare sånn til folk, og kommer ikke til og gjøre det igjen!! Håper de det gjelder/de som har engasjert seg i denne diskusjonen ser min beklagelse! Er veldig lei meg for og ha skapt dårlig stemning!!

Hei! Jeg forstår veldig godt at det er mulig og være litt krass etter en dårlig dag, så jeg forsvarte egentlig bare at jeg også forsto at man da kan forvente og få krasse svar tilbake. Håper det går bedre med deg.

Hei! Jeg forstår veldig godt at det er mulig og være litt krass etter en dårlig dag, så jeg forsvarte egentlig bare at jeg også forsto at man da kan forvente og få krasse svar tilbake. Håper det går bedre med deg.
Tusen takk :) det går bedre, ikke så sint og frustrert lenger ;) får bare komme seg opp og fram igjen, mange har sagt til meg at man blir lettere gravid etter en abort, så jeg legger alt håpet mitt i det :)

Hei :) Takk! Det går opp og ned, litt sånn annenhver dag... Er vel helt normalt. Jeg har vel egentlig vært heldig oppi det hele, har i hvertfall slippi utskraping... Mange har sagt til meg at etter en abort, så blir man ofte fort gravid igjen, så får bare krysse finga for at vi blir fort gravide igjen ;)
Hvordan går det med deg da? Stakkars, syntes synd på deg for at du må ligge på sykehuset!! Håper du kommer deg fort igjen! Klem
Går opp å ned med meg og, griner veldig lett når jeg tenker mye.
Syns ikke et er gøy å se noen gravid eller noen med barnevogn..
Håper det klaffer fort for deg ;) jeg må vente til påske før jeg kan tenke på og bli gravid :/ klem <3

Går opp å ned med meg og, griner veldig lett når jeg tenker mye.
Syns ikke et er gøy å se noen gravid eller noen med barnevogn..
Håper det klaffer fort for deg ;) jeg må vente til påske før jeg kan tenke på og bli gravid :/ klem <3
Offameien :( påske.... Skjønner godt du er lei deg!! Det er ikke noe gøy eller hyggelig og se gravide eller vogner... Vi har selv både babyvogn og seng stående hjemme her, kjøpte den med en gang jeg ble gravid, men den må kjøres bort! Vil ikke gå her og se på den!! Håper du slipper og vente så lenge før du blir gravid igjen... Vi skal starte på igjen i februar, men vet jo ikke om jeg blir gravid uansett..

2014 blir nok mye bedre!!! Har trua på det!! Krysser finga for oss alle og håper vi kan gå med store mager i 2014 ;) klem
jaaaa!!! det skal være vårt år nå :) gjett om vi alle skal gå flotte og høygravide i 2014!!!håper du føler ting går litt bedre. stoooooor trøsteklem

Offameien :( påske.... Skjønner godt du er lei deg!! Det er ikke noe gøy eller hyggelig og se gravide eller vogner... Vi har selv både babyvogn og seng stående hjemme her, kjøpte den med en gang jeg ble gravid, men den må kjøres bort! Vil ikke gå her og se på den!! Håper du slipper og vente så lenge før du blir gravid igjen... Vi skal starte på igjen i februar, men vet jo ikke om jeg blir gravid uansett..
Tok ny hcg prøve idag og den viste økning.
Så legene hadde bestemt seg for at jeg skulle opereres.
Så imorgen tidlig skal jeg opp på avdelingen å vente på å bli hentet inn. Bor på pasienthotellet nå.

Stemmer! Endelig gravid!!! :) Og nå ser det ut til å gå bra, så det er mulig! ;) hihi.. Står på i vertfall! :)

Back
Topp