Tilbake til start :'(

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Har fått det bekreftet med ultralyd i dag, ingen baby i livmora mi... Så rar og trist følelse; først så lykkelig og gravid i flere uker, har handlet verdens nydeligste babyvogn og babyseng, og plutselig så er man ikke gravid lenger... Bare tomheten igjen... :'(

Utrolig trist å lese at det ikke gikk hele veien for dere denne gangen!
Sender en stoooor trøste klem!

Uff så trist :( skjønner at det gjør veldig vondt :(

Har fått det bekreftet med ultralyd i dag, ingen baby i livmora mi... Så rar og trist følelse; først så lykkelig og gravid i flere uker, har handlet verdens nydeligste babyvogn og babyseng, og plutselig så er man ikke gravid lenger... Bare tomheten igjen... :'(

Så ekkelt at sånt skjer :(
Hadde de noe forklaring på hvorfor du da fikk positiv test f.eks? Eller mista du?

Sender deg en stoooor klem og håper det blir fullklaff ved neste forsøk! Fryktelig trist at dette skulle skje :(. Vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive, for ingenting trøster i en slik situasjon.

:3some

Selvfølgelig var det ikke positiv test og ingen unge. Jeg MISTA!!
Har hadd en tung dag idag. Fikk permisjon fra sykehuset til å dra ut på shopping så fremst jeg ikke fikk vondt.
Uansett hvor jeg gikk så var det noen med gravidmage eller med små bebiser. Ville bare gråte..
Måtte snu meg vekk fra alle.. :(

Skjønner at man er i en veldig sår situasjon etter at noe sånt skjer, men skal vel gå an å oppføre seg likevel?
Jeg mener; jeg ER jo lei meg på dine vegne. Syns ikke det var hyggelig lesing. Jeg forstår at du kommer hit for å få trøst og få ut det vanskelige du kanskje ikke vil snakke om med kjente helt ennå, men ulempene med Internett er at det er mange ulike personligheter bak skjermene og da tolker og forstår man ting litt forskjellig.
Du skrev at du var på ultralyd og at det ikke var noe baby der, ikke at du hadde mista....trodde kanskje at du hadde svangerskap utenfor livmor, en tom fosterpose, mulighetene er mange.

Da må du nesten forvente å tåle å lese ting du syns er rart, ellers passer ikke forum for deg, kanskje psykolog ville vært noe..........

Skjønner at man er i en veldig sår situasjon etter at noe sånt skjer, men skal vel gå an å oppføre seg likevel?
Jeg mener; jeg ER jo lei meg på dine vegne. Syns ikke det var hyggelig lesing. Jeg forstår at du kommer hit for å få trøst og få ut det vanskelige du kanskje ikke vil snakke om med kjente helt ennå, men ulempene med Internett er at det er mange ulike personligheter bak skjermene og da tolker og forstår man ting litt forskjellig.
Du skrev at du var på ultralyd og at det ikke var noe baby der, ikke at du hadde mista....trodde kanskje at du hadde svangerskap utenfor livmor, en tom fosterpose, mulighetene er mange.

Da må du nesten forvente å tåle å lese ting du syns er rart, ellers passer ikke forum for deg, kanskje psykolog ville vært noe..........

Hva ønsker du å oppnå med dette innlegget her? Dersom du forstår at hun er i en vanskelig og sår situasjon kan du vel bare forklare hva du mente og stoppe etter det.

*Taster på app på mobilen*

Så utrolig trist. :( Jeg håpet det skulle gå bra på UL for deg. :(

Sender deg en klem. Lykke til videre!

Jeg forklarte hva jeg mente og stoppet etter det.

Nei. Forklaringen din stopper ved:

"Mulighetene er mange."

Resten forklarer ingenting av første innlegget ditt (som var det hun hadde misforstått deg på.)

Last edited:
Ser jeg sniker nå. Uansett, folkeskikk er dumt. Hjelpe meg.

Lykke til.

Last edited:
Hvorfor i alle dager skal man ikke få lov og ta igjen når man blir "snakka" til på den måten? Gjelder ikke normal folkeskikk for de som har mista? Kan man bare svare som man vil mot folk som prøver og være hyggelig, siden man har det vondt akkurat da?
Kan jeg bjeffe og kjefte på deg fordi du prøver og bry deg om meg når jeg ikke har det bra, så må du bare late som ingenting?
Ærlig talt. Folkeskikk er no dritt!

Jeg synes ikke det siste avsnittet var pent, det er ikke folkeskikk i min verden å antyde at folk har psykologiske/sosiale problemer. Resten av forsvaret i innlegget synes jeg var helt greit, og det skrev jeg også. At det ville være naturlig å forklare hva man egentlig mener når man blir misforstått. :-)

Og hvis noen kjefter på meg fordi de har misforstått meg, og det er helt tydelig for meg så har jeg ikke noe behov for å kjefte tilbake. Vanligvis beklager jo folk når man da forklarer hva man mente? :-)

Jeg synes ikke det siste avsnittet var pent, det er ikke folkeskikk i min verden å antyde at folk har psykologiske/sosiale problemer. Resten av forsvaret i innlegget synes jeg var helt greit, og det skrev jeg også. At det ville være naturlig å forklare hva man egentlig mener når man blir misforstått. :-)

Men syns du det var folkeskikk det svaret ho fikk når ho spurte ett enkelt spørsmål?
Skjønner jo at d kommer en reaksjon når noen er ufyselig mot deg.

Men syns du det var folkeskikk det svaret ho fikk når ho spurte ett enkelt spørsmål?
Skjønner jo at d kommer en reaksjon når noen er ufyselig mot deg.

Mobilen min hang seg helt opp. Se svaret mitt rett over. Jeg får ikke til å kopiere på mobilen nå. :-)

Jenter, jenter.
Foreslår at på grunn av tristheten og frustrasjonen i dette innlegget, legger dere diskusjonen ned. Ikke tid og sted å diskutere folkeskikk i en tråd hvor en tømmer ut bitterhet og tomhet og smerte over et tap.

HI: Jeg er så lei meg for at du opplever dette her. Det er utrolig tøft å miste, uansett hvor langt man er på vei. Slik jeg ser det er det ekstra vondt når man har brukt så lang tid, og møtt så mange hindre på veien.

Back
Topp