Tilbake til start..

Real

Gift med forumet
Snuppa nekter plutselig å spise grøt igjen. Vi som var så godt igang både morgen og kveld. Har ikke gitt noe særlig middag enda, men ga litt på tirs. Det var litt klumper og hun ble ikke begeistra. Etter det nekter hu å åpne munnen når jeg kommer med skjea. Vet ikke om det er pga middagen el hva det er, men svært frustrerende... Gikk over til 8 mnd grøt og er på den andre pakka nå. Hun har jo spist en pakke, så det kan vel ikke være at hun ikke liker det tror jeg... Har et par ganger også prøvd litt brød, men da kaster hun bare opp stakkar. Tilbake til bare mme da..
What to dooooo?
 
Uff nei så kjedelig! Har desverre ingen råd til deg :( kan jo prøve med ein anna smak på grauten, men e jo litt rart at ho plutselig ikkje vil ha den. Ho er ikkje bare litt slapp eller noko?
 
Hu er så langt fra slapp. Når vi slutter å prøve og hu får melk istede er hu blid som ei lerke etterpå. Veldig aktiv og glad som hu pleier.. Ja, veldig rart..
 
Hehehe...ja de har vilje og meninger om de er små og ferske i verden!
Han min har vært litt av og på men jeg fortsetter å lage og tilby og vips så vil han ha igjen..men her går d i endel variasjon også..risgrøt, havregrøt, søtpotet, avokado fruktmos og ev yoghurt og smoothier vi lager selv.spist litt brød også og det var jo veldig stas!
Ville nok bare tilbydd litt grøt likevel jeg..ev med noe fruktmos oppi?


Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Ja vi prøver å gi. Kjøpte 4 mnd grøt med banan igjen, og når mamma gav det igår og idag gapet hun faktisk. Da var det kanskje grøten da. El så er hun rett og slett ikke iform. Hun hadde grått i 3 timer i strekk igår. Det snur veldig fort. Hun kan smile og plutselig begynner hu å hyle. Skikkelige akutte smerter ser det ut som. Også har hun fått litt utslett i ansiktet. Ikke ville hu spise noe særlig heller.
 
Er ikke tenner da? Er ikke det noen som får utslett da?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Aaner ikke jeg altså.. man spekulerer jo på alt som er. Tenner, allergi, kviser, forkjølelse, magevondt..you name it..
Hun har ihvertfall vært fin og ikke grått etter at vi kom hjem fra mamma.
 
Eg har lest at det er ganske vanlig at det kan skje og at man skal fortsette å gi eller tilby også får ho bestemme om og hvor mye ho vil ha. Utrolig frustrende da =/
Hørtes ikke godt ut at ho hylte, kanskje ho har hatt noen plager som har gjort det. Veldig kjekt ho vil ha litt igjen no :)
 
Back
Topp