Tilbake til MODERlandet

Purpurea

Gift med forumet
Har jeg vært savnet??[8D][8D][8D][8D][8D]

Må bare si at jeg elsker Island.
Mystisk, tåkete, en saga, rart språk, billig, koselige mennesker, kjekke mannfolk (ja jeg er gift, men sannelig var det mange kjekke islandske gutter)[8D][:D]

Sitter i sofaen som et slakt, måtte opp kl 0500 islandsk tid pga flyet vårt gikk kl 8 i dag.

Var superkoselig og komme hjem til min kjære sønn som satt i sandkassa og ikke var interessert i å komme å gi meg eller sin far en klem[&:][&o].
Måtte lokke med litt gaver for at han gikk ut av sandkassa[8D][8D]

Kan ikke si at vi var så fryktelig heldig med været, men som det heter, det fins ikke dårlig vær, bare dårlig klær.

Vi har spist godt, drukket godt islandsk øl, spist islandske spesialiteter[:o] og sovet lenge. Ikke stresset eller hatt noen spesifikke planer.

MEN noe av det kjedeligste jeg vet er flyplasser!!!
Men anbefaler VIRKELIG å reise med Icelandair.
Underholdningstilbudet er det ingenting å klage på. Hver sin lille tvskjerm med touch så du selv kan velge hvilken film, tv-serie et du vil se.
På vei hjem så vi Black Swan.

Skjedd noe spennende her da mens jeg har vært borte??

Det hørtes ut som en deilig tur[:)]

Velkommen!
Trodde det var noe mer saftig du skulle skrive om når jeg så det stod "Morderlandet" i overskriften[8D]

ORIGINAL: Gollemor

Velkommen!
Trodde det var noe mer saftig du skulle skrive om når jeg så det stod "Morderlandet" i overskriften[8D]

haha.. trodde jeg også.. [8D]

ORIGINAL: Gollemor

Velkommen!

*HAHA.. der ser du, øya går i kryss her jeg sitter, burde egentlig legge meg, men da våkner jeg vel kl 0400 i morgen[&o][&o]
Løpe å endre

Back
Topp