Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHer nyyyyter meg og snuppa at vi har huset for oss selv igjen!! Så rolig og stille vi har det i dag!! Deilig!!
Jeg begynte i jobb igjen idag, rett på 100% og det er rart dag 2 i morgen!! Trenger klippe/farge/oppsett modeller så om dere bor i oslo så ta kontakt hehe
Ja, dette kunne jeg tenkt meg
Hvor i Oslo?Jeg begynte i jobb igjen idag, rett på 100% og det er rart dag 2 i morgen!! Trenger klippe/farge/oppsett modeller så om dere bor i oslo så ta kontakt hehe
Klipp/farge? Eller begge deler??
Skøyen ! SjøystHvor i Oslo?
Jeg vil!!! Du kan egentlig gjøre hva su vil med mitt hår, så lenge det passer ansiktet mittSkøyen ! Sjøyst
Kunne tenkt meg å klippe frisyrer i alle fall, og ikke bare tuppene og langt hår som skal være bare langt og ikke klippes opp eller noe Bob f.eks hadde vært kjempegøy!
Jeg vil!!! Du kan egentlig gjøre hva su vil med mitt hår, så lenge det passer ansiktet mitt
Så bra da Ordentlig frisyre er det jeg vil ha. Bob er det jeg har, og trenger å få frisket opp
Jeg er åpen for fargekombinasjoner så lenge det ikke er altfor ungdommelig (rosa tupper etc), for jobben krever at jeg ser voksen ut