Tilbake til hverdagen

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Så hva gjør dere i dag da, damer?:)
Håper dere alle har hatt en fin juletid.

Her nyyyyter meg og snuppa at vi har huset for oss selv igjen!! Så rolig og stille vi har det i dag!! Deilig!!

Hei :)

Her er det stille og rolig også, veldig deilig i grunn. Fått pakket ned julen, og startet på det nye året. Herlig følelse:)

Jeg og baby har kost oss på gulvet i dag. Lekt med nye leker som hun fikk til jul.

Last edited:
Vi tilbringer dagene på gulvet (nærmere bestemt inntil bokhyllen, stoler og bord) og sovende i sofaen med lillegutt på magen. Han er i skikkelig mammafase og er høyt og lavt nå som han reiser seg og går inntil ting. Rekker ikke så mye annet men nå har det vart i såpass mange dager at jeg gir blanke :p

Jeg begynte i jobb igjen idag, rett på 100% og det er rart :) dag 2 i morgen!! Trenger klippe/farge/oppsett modeller så om dere bor i oslo så ta kontakt :D hehe :)
Hvor i Oslo?:-)

Jeg er veldig interessert også:)

Kunne tenkt meg å klippe frisyrer i alle fall, og ikke bare tuppene og langt hår som skal være bare langt og ikke klippes opp eller noe :p Bob f.eks hadde vært kjempegøy! :)

Så bra da ;) Ordentlig frisyre er det jeg vil ha. Bob er det jeg har, og trenger å få frisket opp :p
Jeg er åpen for fargekombinasjoner så lenge det ikke er altfor ungdommelig (rosa tupper etc), for jobben krever at jeg ser voksen ut ;)

Back
Topp