Tilbake som prøver etter MA i uke 8+0

Ønskefrø

Flørter med forumet
Sommerspirene 2025
Hei, var på TUL sist uke for å sjekke om hvordan det stod til med huleboeren i magen, og det viser seg at det er helt tomt inni der.. så jeg har nok hatt blighted ovum, målte HCG med to dagers mellomrom og den var først 43900 og to dager etter 44100.. så da ble det cytotec på fredag og det gikk veldig greit! Går også greit psykisk, men kjenner en så utrolig stor trang til å bli gravid igjen.. og ekstremt utålmodig. Føles rart at det jeg ønsket aller mest plutselig bare er tatt fra meg Men jeg er optimistisk, har virkelig et stort håp om at det skal gå rett gjennom denne gangen <3 Føler jeg har lest så mye om de som har hatt MA har fått det flere ganger, har noen av dere erfaring med det? eller er det bare at vi som har gått gjennom MA gjerne søker trøst på forum og det blir veldig konsentrert? Merker jo at jeg blir veldig bekymret..

Hei, var på TUL sist uke for å sjekke om hvordan det stod til med huleboeren i magen, og det viser seg at det er helt tomt inni der.. så jeg har nok hatt blighted ovum, målte HCG med to dagers mellomrom og den var først 43900 og to dager etter 44100.. så da ble det cytotec på fredag og det gikk veldig greit! Går også greit psykisk, men kjenner en så utrolig stor trang til å bli gravid igjen.. og ekstremt utålmodig. Føles rart at det jeg ønsket aller mest plutselig bare er tatt fra meg Men jeg er optimistisk, har virkelig et stort håp om at det skal gå rett gjennom denne gangen <3 Føler jeg har lest så mye om de som har hatt MA har fått det flere ganger, har noen av dere erfaring med det? eller er det bare at vi som har gått gjennom MA gjerne søker trøst på forum og det blir veldig konsentrert? Merker jo at jeg blir veldig bekymret..
Så tist å høre ❤️❤️❤️ sender deg en stor klem!!

Hadde en MA for 4 uker siden her, fant ut uken før der igjen at jeg ikke var 10+4 men stoppa 8+2…har enda postitive tester og er som deg kjempe utålmodig på å prøve igjen…!
Hadde en SA uke 5+3 før jul og :(
Hadde bare en kort rar syklus mellom den og denne MA.. går hver dag og vil bare prøve på nytt men har ingen syklus å forholde meg til og er kjempe frustrert :(

Trist og lese og jeg vet sp godt hvordan du har det . Jeg har tre barn fra før aldri slitt med å få barn . Har til og med tatt to aborter fordi det ikke passa som 18 åring å få barn og en gang fordi samboern ikke var enig .

Så etter en tid skulle vi prøve på nr 4 og ble gravid på 3pp 8+2 var det MA . Ble gravid 1,5mnd etter og da var alt fint i uke 8. men uke 12 var det ikke hjerteslag , stoppet i uke 8. da følte jeg at jeg hadde kasta bort flere uker .

Ble gravid 1pp etter , men endte i kjemisk . Hadde vel en eller to til før jeg tok privat og fant da 2-3 polypper i livmoren . Noe hun mente burde hvert oppdaget på sykehuset . Og siden så mange mist er unormalt for de som har hatt flere friske svangerskap , var vi bare ekstremt uheldig sa de på sykehuset . Men jeg følte hele tiden at det var noe mer .

Nå er jeg gravid igjen i ventetiden på hystoskopi 7+0 har bestillt privat ul i uke 9 nå da for å komme over den 8 ukers kneika da mange har ma .

Mitt tips er å ta en privat GU time , sjekke egg og livmor for det gjør det litt lettere å vite i prøvingen . Jeg ble mer rolig når jeg fant årsaken til at vi mister eller at det er mulig årsak . Jeg ble veldig glad for å se at jeg som har passert 38 har masse store fine egg . Da slipper jeg å bekymre meg for det også . Slimhinnene var tykke og fine og EL som hun så stemte med min syklus , min LH test osv .

Denne gangen har jeg jo gått bananas i hcg testing og alt for å se stigning . Jeg hadde 46 560 5+2 og hatt sterke hcg tester . Skulle ønske jeg visste hva jeg hadde i hcg de to andre gangene . Men nå får jeg bare holde ut.

Ja , vi søker trøst , solskinnshistorier osv og det hjelper jo en del at MA og SA er veldig veldig vanlig og skjer de fleste en gang eller flere i løpet av livet .
Her også gikk cytotec veldig fint , tatt begge mine på fredager og hatt ingen smerte og grei blødning og rett i syklus osv.
:Heartred Man har lyst å prøve igjen så fort man slutter å blø , det er det jo bare å gjøre . Min hcg var negativ kort tid etter , tok test en uke etter og 2 uker. For å se at det sank .

Klem igjen til deg:Heartred

Så trist. Det samme skjedde med meg, men jeg fant det ut i uke 6. Tenk at kroppen kan gå rundt og tro den er gravid med… ingenting!
satser på at vi begge blir gravid fort igjen og da med foster! Akkurat slutter å blø nå og kjenner at noen egg styrer på på høyre side. Får fremdeles positive g-tester, men satser på at et egg løsner snart.

Trist å høre❤️ Skjønner bekymringen din veldig. Jeg hadde en MA for omtrent 4 uker siden... skulle vært 9+0. Hadde også en SA I januar (6+1). Pluss to kjemiske siden oktober. Og legen sa det var sjeldent det skjedde flere ganger på rad. Men om jeg skulle bli gravid igjen kommer jeg til å gå rundt med en frykt som kommer til å sette meg helt ut av spill. Er nesten redd for å bli gravid igjen.

Skal sies at jeg har tre barn, som nå er tenåringer. Og de kom som perler på snor, uten noen SA/MA.. null stress. Så at jeg fikk det slik nå var jeg ikke forberedt på.

Back
Topp