Trist og lese og jeg vet sp godt hvordan du har det . Jeg har tre barn fra før aldri slitt med å få barn . Har til og med tatt to aborter fordi det ikke passa som 18 åring å få barn og en gang fordi samboern ikke var enig .
Så etter en tid skulle vi prøve på nr 4 og ble gravid på 3pp 8+2 var det MA . Ble gravid 1,5mnd etter og da var alt fint i uke 8. men uke 12 var det ikke hjerteslag , stoppet i uke 8. da følte jeg at jeg hadde kasta bort flere uker .
Ble gravid 1pp etter , men endte i kjemisk . Hadde vel en eller to til før jeg tok privat og fant da 2-3 polypper i livmoren . Noe hun mente burde hvert oppdaget på sykehuset . Og siden så mange mist er unormalt for de som har hatt flere friske svangerskap , var vi bare ekstremt uheldig sa de på sykehuset . Men jeg følte hele tiden at det var noe mer .
Nå er jeg gravid igjen i ventetiden på hystoskopi 7+0 har bestillt privat ul i uke 9 nå da for å komme over den 8 ukers kneika da mange har ma .
Mitt tips er å ta en privat GU time , sjekke egg og livmor for det gjør det litt lettere å vite i prøvingen . Jeg ble mer rolig når jeg fant årsaken til at vi mister eller at det er mulig årsak . Jeg ble veldig glad for å se at jeg som har passert 38 har masse store fine egg . Da slipper jeg å bekymre meg for det også . Slimhinnene var tykke og fine og EL som hun så stemte med min syklus , min LH test osv .
Denne gangen har jeg jo gått bananas i hcg testing og alt for å se stigning . Jeg hadde 46 560 5+2 og hatt sterke hcg tester . Skulle ønske jeg visste hva jeg hadde i hcg de to andre gangene . Men nå får jeg bare holde ut.
Ja , vi søker trøst , solskinnshistorier osv og det hjelper jo en del at MA og SA er veldig veldig vanlig og skjer de fleste en gang eller flere i løpet av livet .
Her også gikk cytotec veldig fint , tatt begge mine på fredager og hatt ingen smerte og grei blødning og rett i syklus osv.
Man har lyst å prøve igjen så fort man slutter å blø , det er det jo bare å gjøre . Min hcg var negativ kort tid etter , tok test en uke etter og 2 uker. For å se at det sank .
Klem igjen til deg