Tilbake på ultralyd om ei uke..

P.I.J

Elsker forumet
Junibarna 2015
Skulle på utskrapning i dag,men de va så usikker på om det var dødt at jeg må tilbake på ultralyd om en uke..synes det er bra at de venter når de er usikker,men blir ei lang uke..har ingen forventninger..

Slitsomt med usikkerheten :( men bra de venter og da, kan du være kortere på vei enn du trodde? klem til deg

Seriøst ? Er det veldig dårlig apparater ute og går ? Har ikke du fått denne beskjeden to ganger nå ? Stakkars deg , må jo bli noen grusomme uker i uvisshet :( krysser fingrene for at alt er bra

Nei uff :-( Enda en uke med usikkerhet.
Tenker på deg.
Klem

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Er det mulig? Det må jo gå an å få fortgang på dette her!!! Bra de sjekker ordentlig før de gjør noe, men uansett... Sender deg en stor klem! <3

Så kjedelig at du ikke får et sikkert svar, håper den neste uken ikke blir altfor ille.

Skulle på utskrapning i dag,men de va så usikker på om det var dødt at jeg må tilbake på ultralyd om en uke..synes det er bra at de venter når de er usikker,men blir ei lang uke..har ingen forventninger..
men hva ser dem pa innvendig ultralyd da?

Huff så kjett å måtte vente slik. Men så rart de ikke har utstyr til å se bedre. Min lege har ett urgammelt ULapparat, dårlige bilder, men ikke no problem å se hjerte slå

Problemet er at jeg har vært to ganger på privat ultralyd med samme legen. Hun var sikker på at det var en missed abortion og henviste meg til utskrapning i dag. På sykehuset så tok de en ul for å bekrefte at det ikke var liv..det som var er at i løpet av to uker så har det begynt og vokse og hcg har steget,har ikke hatt blødninger på 14-dager,har alle symptom enda..hun på sykehuset ville ikke sette den andre legen i tvil,men hun var altfor usikker til å gjøre noe i dag.. det kan være at jeg har kommet veldig kort og derfor ingen hjerterytme.. om en uke får jeg forhåpentligvis ett svar. Blir helt oppgitt:(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Å nei... Men er da er lite håp da iallefall.
Kan hende du har mistet og blitt gravid på ny igjen kanskje, derfor du er mye kortere på vei???

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Såg nå at det står truende abort på sykemeldingen min..hva betyr det?

Såg nå at det står truende abort på sykemeldingen min..hva betyr det?

Mener det betyr at du er i fare for å miste?

Blir bare forvirra..får bare vente ei uke og håpe på det beste..

Huff, stakkar deg som må vente i usikkerheten o_O .
Håper det viser seg å være alt i orden. Ta det med ro og plei deg selv nå. Gjør noe som gjør deg glad.

Tror de skriver truende abort når man har (hatt) blødning. Stod det hos meg når jeg hadde blødninger når jeg var gravid med jr.
Håper på positive nyheter neste uke!
Men føler virkelig med deg som må gå sånn i usikkerheten. Ikke noe stas. :(

Er heldigvis ikke så veldig lenge igjen å vente:) får bare håpe jeg ikke får noen smell igjen selv om jeg er forberedt på det verste:p

Back
Topp