Tilbake på sykehuset igjen...

Halabasi

Blir kjent med forumet
Jeg fikk ti dager hjemme før de bestemte at jeg skulle legges inn igjen...
Fan så kjipt dette er! Denna ungen kan godt komme nå, helst i går:-P
Men planen er nå å sette meg i gang i løpet av neste uke på grunn av veldig varierende bt til tross medisinering.

Sent from my iPad using BV Forum

Så kjedelig :( Håper du hadde ti veldig gode dager hjemme da! Og så satser vi på at du har babyen din i løpet av neste uke ♡

Så utrolig kjedelig :( enda verre å ligge på sykehus enn hjemme..

Uff, kjipt. Sykehus er dritt. Men fint at du skal bli satt igang så du slipper å vente for lenge. Når er termin?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håper du får holde den lille i armene snart. :-) skjønner godt at det ikke er no særlig å dra inn på sykehuset igjen. Tvi tvi

Uff, kjipt. Sykehus er dritt. Men fint at du skal bli satt igang så du slipper å vente for lenge. Når er termin?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, sykehus sucks!!
Har termin 26. Mars.
De har satt meg i gang med ballongkateter i dag. Så vi får se hvordan dette utarter seg.
En ting er sikkert, det blir ingen Marsboer detta. Men så lenge alt går bra så får man være glad.

Lykke til :)

Lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Joda, ligger nå her. Kateter hjalp veldig på modningene, men de har måttet sette modningspillen i tillegg.
Er visst veldig vanlig ettersom jeg forsto.
BT svinger veldig så de vurdere fra time til time hva de skal foreta seg.
Siste løsning er ks.
Baby ligger riktig og de kjenner hodet hans i livmormunnen.
Vi blir godt på å vente og slappe av.
Sov faktisk nesten hele natta tiltross for dårlig seng/madrass.
Gleder oss veldig til dette er over og et nytt kapittel kan starte. :-)

Masse lykke til! Uansett ikke lenge igjen nå :)

Fy søren, jeg synes dette er så spennende, selv om jeg ikke kjenner noen av dere:) Er sikkert fordi det er så kort igjen til min fødsel også, så det er spennende å følge andre i samme situasjon:)

Fikk enda en modningspille.
Kjenner fortsatt ikke noe. Så

Hvordan går det nå da?

Det ble med det kateteret og de to modningspillene.
BT steg så fort at innen de hadde fått bestemt seg hadde jeg BT på 200/130, så det ble hastekeisersnitt.
Jeg fødte kl 16.30 en keiser ved navn Rasmus❤️ han veide 2450 gram og var 47 cm lang.
Jeg er enormt sliten etter nesten to døgn uten søvn og uten resultater av modning.
Men så har vi en fantastisk pappa/samboer som stiller opp❤️

Back
Topp