Tilbake på jobb

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Godt nyttår! I morgon skal eg tilbake på jobb! Skal begynna rolig med 40% men kjenner det skal bli kjekt å begynna igjen no :) samtidig som det er veldig greit at eg fortsatt skal ha mest tid heime med godguten min :)

Sent from my iPad using BV Forum

Godt nyttår :)
Håper det gikk fint på jobb :)
Jeg begynte sist i november, og de var på en merkelig måte godt. Mannen er hjemme med lillebror nå, så jeg slipper å tenke på andre enn meg selv om morgenen. Godt å bruke hodet på noe annet enn bæsj, bleier og amming ;-)

Men gruer meg til mannen skal på jobb, da må jeg ta meg av levering og henting i barnehagen.

Eg har jobbet siden august. Men bare deltid og det er helt perfekt. No jobber eg 50% natt, godt å få tid med barna og å komme seg ut av huset :-)

Jeg begynte 10 januar og lille N begynte hos dagmamma. Går kjempe bra for oss begge, men må si det er rart å begynne i helt ny jobb etter alt som har skjedd på et år. For de som ikke kjenner meg bryr seg jo liksom ikke så mye om mitt lille mirakel og hvordan vi har hatt det den siste tiden..Men men, sånn er det

Jeg begynte i 50% 2. januar. Rart og godt på samme tid, det er lenge siden jeg har vært på jobb! Jeg var sykemeldt stort sett hele svangerskapet, og hadde ikke jobbet der så lenge før jeg ble gravid heller. Mini begynte i barnehagen i slutten av november og har hatt lang tilvenning med korte dager. Det har vært veldig deilig for meg å kunne ha mini i barnehagen og storebror hjemme alene, har hatt så mye dårlig samvittighet for at han alltid må vente, være stor og flink og "forstå" alle behovene som lillebror har. Vi har hatt mange kosedager :)

Jeg begynte i 50% 2. januar. Rart og godt på samme tid, det er lenge siden jeg har vært på jobb! Jeg var sykemeldt stort sett hele svangerskapet, og hadde ikke jobbet der så lenge før jeg ble gravid heller. Mini begynte i barnehagen i slutten av november og har hatt lang tilvenning med korte dager. Det har vært veldig deilig for meg å kunne ha mini i barnehagen og storebror hjemme alene, har hatt så mye dårlig samvittighet for at han alltid må vente, være stor og flink og "forstå" alle behovene som lillebror har. Vi har hatt mange kosedager :)
Så koselig med tid til storebror :) eg skulle egentlig ønske eg bare kunne vere heime ei stund til, men litt penger må vel inn! Trur nesten det vil bli bedre å jobbe fullt enn det er å jobbe 40% kommer liksom ikkje skikkelig inn i jobben.

Back
Topp