Tilbake på jobb!

mamma90

Mamma til 1, krysser fingrene for nr 2 <3
Da har eg gjennomført første dag tilbake i jobb, vert 100% sykemeldt siden 6.august!
Og guuuuu så tungt!! Jobber i barnehage!!
Følte meg i så fin form i går og tenkte at JEEEEI, endelig tilbake! Men nå, vurderer eg sterkt å legge meg allerede, er tømt for energi, er så sykt sliten :p

Andre som sliter på jobb?

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff.. ikke så greit å få en slik start..
Er syyykt sliten å null energi her og! Vondt i ryggen hver dag etter jobben. Jobber som 100% ped.leder på småbarnsavd. Lite bemanning å stress dagen lang.. blir rett og slett smådeprimert slik som hverdagen er.. har satt meg som mål å holde ut oktober, så får jeg se hva som skjer..

Uff.. ikke så greit å få en slik start..
Er syyykt sliten å null energi her og! Vondt i ryggen hver dag etter jobben. Jobber som 100% ped.leder på småbarnsavd. Lite bemanning å stress dagen lang.. blir rett og slett smådeprimert slik som hverdagen er.. har satt meg som mål å holde ut oktober, så får jeg se hva som skjer..

Vi sliter også med bemanning, og sinte sjefer! Blir så frustrert! Frister lite å smelle en sykemelding i bordet nå, så eg må bare holde ut :p
Man må selvsagt lytte til kroppen, sier den stopp så er det stopp!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg jobber i matbutikk, var 100% tilbake i 4 dager før jeg kastet inn håndkle. Mistanke/ganske sikker på at det er bekkenløsning. Jeg kan nok jobbe 100%, men det betyr adjø til absolutt ALT annet som skal skje før og etter jobb, feks trening, matlaging, husarbeid eller å orke å møte familie og venner.

Sliter med tidligvakter! Får ikke til å sove om natten pga. stress. Stresser med at jeg må få nok søvn, ellers blir jeg dårlig... Så springer jeg på do i alle fall 7 ganger om natten, og da stresser jeg enda mer med tanke på søvn.
Så da blir det spying om morningen, og en utrulig sløv dag...