Tilbake på jobb!

mamma90

Mamma til 1, krysser fingrene for nr 2 <3
Da har eg gjennomført første dag tilbake i jobb, vert 100% sykemeldt siden 6.august!
Og guuuuu så tungt!! Jobber i barnehage!!
Følte meg i så fin form i går og tenkte at JEEEEI, endelig tilbake! Men nå, vurderer eg sterkt å legge meg allerede, er tømt for energi, er så sykt sliten :p

Andre som sliter på jobb?

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff.. ikke så greit å få en slik start..
Er syyykt sliten å null energi her og! Vondt i ryggen hver dag etter jobben. Jobber som 100% ped.leder på småbarnsavd. Lite bemanning å stress dagen lang.. blir rett og slett smådeprimert slik som hverdagen er.. har satt meg som mål å holde ut oktober, så får jeg se hva som skjer..

Uff.. ikke så greit å få en slik start..
Er syyykt sliten å null energi her og! Vondt i ryggen hver dag etter jobben. Jobber som 100% ped.leder på småbarnsavd. Lite bemanning å stress dagen lang.. blir rett og slett smådeprimert slik som hverdagen er.. har satt meg som mål å holde ut oktober, så får jeg se hva som skjer..

Vi sliter også med bemanning, og sinte sjefer! Blir så frustrert! Frister lite å smelle en sykemelding i bordet nå, så eg må bare holde ut :p
Man må selvsagt lytte til kroppen, sier den stopp så er det stopp!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg jobber i matbutikk, var 100% tilbake i 4 dager før jeg kastet inn håndkle. Mistanke/ganske sikker på at det er bekkenløsning. Jeg kan nok jobbe 100%, men det betyr adjø til absolutt ALT annet som skal skje før og etter jobb, feks trening, matlaging, husarbeid eller å orke å møte familie og venner.

Sliter med tidligvakter! Får ikke til å sove om natten pga. stress. Stresser med at jeg må få nok søvn, ellers blir jeg dårlig... Så springer jeg på do i alle fall 7 ganger om natten, og da stresser jeg enda mer med tanke på søvn.
Så da blir det spying om morningen, og en utrulig sløv dag...

Er helt utslitt etter jobb selv om dagen. Ut oktober jobber jeg bare 3 dager i uka, og fra november er det full jobb. Får ikke tilrettelegging på jobb og står alene mange timer om dagen. Har som mål å fullføre november, og om ryggen og formen er like dårlig da så sier jeg takk og farvel frem til permisjon.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner at med en vanlig dag, så er jeg en vaskeklut etter arbeidstid. Jeg er nå i uke 15 og mange med tvillinger går over på svangerskapspenger fra uke 20 - og det er jo ikke så lenge til. :) Jeg har konstant dårlig samvittighet for de andre 3 barna mine, som ikke får hatt noen mamma i denne perioden. Tror derfor jeg kommer til å takke ja til svangerskapspenger om det tilbys. Jeg fungerer derimot greit på jobb, men det er stort sett der det fungerer greit også da. Hadde jeg kunne hatt en dag som var et par timer kortere, så hadde jeg kanskje hatt litt mer energi hjemme også.
I går var første dagen med vask i hjemmet. Hun gjorde en flott jobb, og det skal bli så befriende med å ha henne en gang i uka! Ikke bare er det rent og fint i huset, men det er befriende å vite at det er rent også! :)

Back
Topp