Tilbake på jobb etter sykemelding;) Godt å være tilbake!

LillTrille

Glad i forumet
Ahhh da var jeg endelig tilbake for en liten periode:) Mine morsomme hadde lagt en inn 3 spyposer+ riz-kjeks og en tyggispakke i ambulansen jeg skulle ha vakt på:) Lurer på om det har noe med at jeg spøy midt i akuttmottaket sist jeg var på jobb ??? hehe Syns det var veldig morsomt gjort i hvertfall!
 Sånn er det med den "andre " familien;;)  Vi har ett enormt samhold ettersom vi har den jobben vi har, og at vi jobber 96 døgn i året sammen;) 
Vakten gikk kjempe fint og jeg ble bortskjemt av min makker hele døgnet.. Var jo litt engstelig for løft osv men han var helt fantastisk hehe

Og i dag skulle jeg på ul av bukspyttkjertelen, og da brøt legen ut: du er jo gravid, det sto det ingenting om i papirene! Han lurte også på om han skulle sveipe nedom slik at jeg fikk en snik titt, men jeg klarte faktisk og si nei! Tenkte på min samboer som gleder seg så mye til å oppleve dette sammen med meg:... Men jeg var veldig nære på å si ja da.. hehe

Skjønner at det er deilig å være tilbake på jobb :) Men du kan vel ikke fortsette hele graviditeten? må jo være veldig krevende tenker jeg....?

Koselig å oppleve UL'ene sammen ja :) Nesten like koselig å se en rørt samboer som å se den sprellende lille tassen emoticon 

Så herlig! Har selv også begynt på igjen på jobb, var godt å være litt sosial

Nei blir nok ikke lenge, så får nok bare ta det som det kommer;) Legen sa ca 5 mnd hvis jeg var i form og tilretteleggingen var bra.. 

Ja veit at min samboer har ventet på dette lenge;;) Så det var godt jeg ikke tok fra han den gleden av å dele noe sammen;)

Back
Topp