Tilbake på BV etter pause

Hope

Glad i forumet
er endelig back-in-business nå... Starter på nesespray imorgen og sprøyter 22 okt.
Blir 225 IE Menopur og 75 IE Puregon på meg denne gangen.
Så blir det uttak i uke 45.
Går også til akupunktur denne gangen. Satser alt nå siden det er 3 og siste forsøk.

...har en del poster å lese gjennom ser eg.. men har fått med meg at ElinR og Sola1979 har testet positivt iallefall [:D]
GRATULERER så mye til dere[:D] ...og evt. andre som eg ikkje har fått med meg..
og gullene til Apple kommer snart til verden[:)]...spennende...

Hei, kos å se deg her igjen. [:)][:D][:)]
Så spennende at du er igang imorra allerde.
Denne gangen skal det gå, Hope. Masse lykke til.

ORIGINAL: * Bobbo *

Hei, kos å se deg her igjen. [:)][:D][:)]
Så spennende at du er igang imorra allerde.
Denne gangen skal det gå, Hope. Masse lykke til.

Takk Bobbo[:)] Ja, denne gangen SKAL det gå.

Så kjekt å sjå deg tilbake og klar for oppstart[:)]

No ska da væra din tur vettu[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: vestlandsjento

Så kjekt å sjå deg tilbake og klar for oppstart[:)]

No ska da væra din tur vettu[:D][:D][:D]

gleder meg til å følge med på deg fremover nå, du SKAL lykkes nå[:D][:D][:D][:D]

takk[:)] er så kjekt å se at det endelig klaffet for dere, og det på fryseforsøk! kjempekjekt[:)] 
sånt gir håp[:)]

Så flott at du er tilbake og er igang igjen, krysser fingrene alt jeg kan for deg snuppa[:)]

Hope det blir spennendes med annen blanding av sprøyter til stimulering, Menopure er nok litt mer tungvint enn Puregon, men jeg håper at det er det som skal til for deg da. Lykke til nå skal det bare funke for deg altså[:)]

Lykke til med forsøket[:)]

Velkommen tilbake, og lykke til med forsøket[:)]

Takk for lykkeønskningene jenter[:)]
det er greit å være igang igjen nå iallefall

Kjekt å sjå deg igjen Hope[:)] Håper dette forsøket blir det som blir lagt på minne som vellykka!!
Kommer kanskje et par veker etter deg eg da, med uttak o.l. Håper på å få begynne på sprayen rundt 25-26.okt! Fikk mens i går ettermiddag, for fullt i dag. Så er spent da, skal jo inn på forsamtalen i morgon!

Så koselig å se deg tilbake her Hope. Håper oppholdet blir kort denne gang og at du snarest mulig får lov til å flytte over på terminforum. Lykke til!

hei, så koselig å se deg igjen, ja ønsker deg masse lykke til, og denne gangen SKAL det gå bra.

Back
Topp