Tilbake og like gravid!!!

Lisee

Elsker forumet
Hei!!
Å så godt å være her igjen!!![:D] Jeg har nemlig ikke hatt interrnett på 1 uke. Krise!!! Telefonlinja datt ned i det vanvittige snøværet som var her i forige uke. Jeg har ringt og ringt og ringt feilmeldinga, og endelig har de ordna den.[:-]
Har ikke fått oppdatert meg om hvordan det går med dere enda, gleder meg til å ta fatt på lesinga[:)].
Som sagt: like gravid fortsatt, jeg. 3. dagen på overtid nå. [:'(]
Har savna dere!! Dagene er ikke helt de samme uten!![;)]

Uff... tragisk å vere uten internett så lenge då!!!! Vi har savna deg her inne vi også! Måtte ta over oppropet! Men har jo ingenting anna å gjere! For denne babyen har tydeligvis ikkje tenkt seg ut på ei stund nei... [:-] 

Koslig å ha deg tilbake da Lisee! Selv om det kanske hadde vært enda kosligere med en baby i armene!
Kjipt når man blir uten internett... utrolig hvordan vi venner oss til ting! Jeg får ikke vært her inne like mye som før Thea ble født, og merker jeg er nysgjerrig hver gang jeg er her inne!

Håper det skjer noe for deg snart da!!

Vet akkuratt hvordan du har hatt det! Har selv vert uten nett en uke nå (men bare pga at telenor har tulla... ikke noe snø her!) Utrolig hvor hjelpesløse og avskåret fra resten av verden vi føler oss når teknologien svikter!
Du må ha lykke til når fødselen setter igang!

ORIGINAL: Lille Rosin

Da er det jo fortsatt håp om å treffes på barsel da ja.....[:)]

Ja, det kan nesten se ut som vi treffes!![:D]

Back
Topp