tilbake og frem igjen :)

gulblomst

Blir kjent med forumet
om noen husker, ble jeg satt tilbake en uke på tidlig UL, vel igår ble jeg satt frem igjen, hurra :) 9 uker på vei :)
 
I hvilken uke ble du satt tilbake å hvor stor var baby da? =) Samme skjedde m meg nemlig å jeg er så sikker på at han tok feil hehe
 
I hvilken uke ble du satt tilbake å hvor stor var baby da? =) Samme skjedde m meg nemlig å jeg er så sikker på at han tok feil hehe
hei, jeg drog på UL i uke 7 (6+6) fostret målte 6mm, som skal være 6 uker. og denne gangen ble jeg satt tilbake der jeg trodde jeg var :) han sa at det vokser litt i rykk og napp i begynnelsen og at man måler mer nøyaktig jo større babisen blir :)
 
hei, jeg drog på UL i uke 7 (6+6) fostret målte 6mm, som skal være 6 uker. og denne gangen ble jeg satt tilbake der jeg trodde jeg var :) han sa at det vokser litt i rykk og napp i begynnelsen og at man måler mer nøyaktig jo større babisen blir :)

Akkurat :) holder på menstermin da. Er i grunn ikke stressa m det, alt så fint ut god hjerteaktivitet å alt. Å har født to fine gutter to og tre uker før ul termin tidligere :p ikke så gode på utregninga disse legene Hehe ikke i mine tilfeller hvertfall
 
Så bra med fremflytting igjen!
 
Åh, så herlig. Jeg ble også satt tilbake en uke på tidlig UL, håper å bli satt frem igjen på neste, som er om 3 uker..
 
Back
Topp