Tilbake, men hva skjer???

ElisabethRB

Forumet er livet
Ble helt satt ut her jeg... Hva har skjedd med den gode gamle BV???? emoticon  Finner jo ingenting igjen her jeg, og så rart alt sammen er.... *Klør meg hardt i hue*

Håper dere har det fint, og at småtrolla vokser seg store og fine <3

Og hvor finner jeg de helt vanlige smilefjesene da????

Jammen ikke lett å si hva som skjer....med hva..... Siden jeg ikke kan lese innlegget ditt - er blankt hos meg. Som så mye annet på dette forumet om dagen. Triste saker!!
Men kan se innlegg 2, og hvor de vanlige smiley'ne er har jeg ingen idè om, lurt på det samme selv et par ganger.
Kjenner jeg begynner å bli mektig lei.....

Velkommen tilbake til spøkelsesforumet, har savnet deg MASSE! Er nesten ingen her lenger....det nye layoutet til bv hjelper heller ikke!!

Smiley finner du ved å trykke på smileyikonet til høyre på verktøylinja emoticon

Hmm..jeg ser ikke innlegget ditt jeg ; så jeg vet ikke helt.... heheeh !! Og forresten ; velkommen til spøkelsesbyen ja...

Ser ikke hovedinnlegget jeg heller.emoticon Det er så forbanna irriterende at man ikke får lest det på alle

Så merkelig! Jeg ser det...

Ser ikke HI jeg heller! merkelige greier!

Nye bv er isjogfyogeøsj

syns hele tiden det er innlegg jeg ikke kan lese! Håper det ordner seg snart!og... Velkommen tilbake Elisabeth!

Når jeg ikke får opp HI trykker jeg på det hvite revna arket på verktøy linja/søkefeltet (Kompatibilitetsvisning) Noen som skjønner hva jeg mener? :p

lisi86 skrev:
Når jeg ikke får opp HI trykker jeg på det hvite revna arket på verktøy linja/søkefeltet (Kompatibilitetsvisning) Noen som skjønner hva jeg mener? :p

Finnes det noe tilsvarende i Chrome?

lisi86 skrev:

Nope, skjønner ikke:( Ser ikke no revna ark jeg

Aner ikke om det går på andre nettlesere, jeg har internett explorer. Det arket er ved siden av oppdater og stopp knappen..

Back
Topp