Da er jeg tilbake etter at fryseforsøk og graviditet i mai endte i MA. Tok cytotec-behandling forrige lørdag, og prøver å rette fokuset på neste forsøk. Dette var vår siste av tre fryste etter vårt første uttak i fjor høst. Det positive var to graviditeter av tre embryo, men håper jo ikke MA/SA blir en trend..
Hausken sier jeg kan starte opp igjen med en gang så lenge neste mensen ikke kræsjer med ferien deres, så håper det går ca en måned fra nå.
Sist ble det tatt ut 26 egg, fare for overstimulering og totalfrys, så er jo spent på neste runde.
Flere som er spent på hvordan mensen treffer rundt sommerferien?
Hausken sier jeg kan starte opp igjen med en gang så lenge neste mensen ikke kræsjer med ferien deres, så håper det går ca en måned fra nå.
Sist ble det tatt ut 26 egg, fare for overstimulering og totalfrys, så er jo spent på neste runde.
Flere som er spent på hvordan mensen treffer rundt sommerferien?

klinikken vil at vi (jeg) har en hvilemåned før vi prøver frys, og da er vi i samme situasjon. Er mensen på tiden bommer vi med 1 uke for ferien deres... så håper skikkelig på at jeg får en lengre syklus denne gang!