Tilbake igjen

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Da har jeg endelig noen minutter for meg selv til å oppdatere meg på forumet! Har hatt famile på besøk fra Ungarn de siste ukene (mannen min er derfra) og det var vært ganske slitsomt i denne tiden med svangerskapstrettheten som nå har slått til for fullt. Men veldig koselig også da! Vi har feiret ikke mindre enn tre bursdager denne uken, så det har jo vært mye ekstra styr med det også. Men nå har sønnen min blitt 4 år!

Det gikk greit på sykehuset med William. De gjorde masse undersøkelser, og holdt på i 40 minutter med UL av hjertet. William var SÅ flink, lå helt stille hele tiden, svarte blidt på alle spørsmålene.  Legene spurte: "Er det sant at du bare er fire år gammel?" Så svarer William "Nei, jeg blir ikke fire før i morgen jeg!" (dette var dagen før bursdagen hans) Tror de ble veldig sjarmerte av ham, og tok seg masse tid til å snakke med ham og fortelle om alt de gjorde, det satte jeg pris på.

De fant at han har en feil med en hjerteklaff som ikke lukker seg skikkelig. Men de sa at det aller mest sannsynlig ikke vil skape noen problemer, og vi skulle ikke bekymre oss. Så da får vi bare stole på det!

Ellers står det bare bra til med lille spiren, har ihvertfall ikke grunn til å tro noe annet. Omtrent alle symptomene er borte, bortsett fra trettheten (men det kan jo være søvnmangel og utslitthet pga at jeg har holdt på for mye den siste tiden også). Litt mensmurringer av og til, som en liten påminnelse om at ting skjer, ellers ingenting. Så jeg skal absolutt ikke klage! Skal på UL den 8 mars, det er jo ikke lenge til, jeg gleder meg masse!

Håper alt står bra til med alle her inne, nå skal jeg sette meg og lese og oppdatere meg litt!

Da høres det ut som om du har hatt noen slitsome uker. Altid hyggelig med bursdager og og hyggelig besøk men godt når ting roer seg ned :D  spesielt når en har en liten spire å ta hensyn til å ;) 
Så godt å høre at det gikk så fint på sykehuset, flink gutt du har, all grunn til  være stolt :D Håpe at den hjerteklaffen ikke vil lage noen problemer for han i fremtiden at kroppen fikser opp av seg selv og at den åpner og lukker seg som den skal :D

Koselig at du er tilbake igjen, du har vært savnet! Herlig gutt du har, håper alt går bra med ham fremover.

Så flott å høre at alt gikk bra med William, og at han kommer til å bli helt bra. Flott at alt virker bra med lille spiren også :)
Lykke til på UL, blir spennende med oppdatering :)

Back
Topp