Tilbake igjen.... etter 15 min!!

Lille sol

Betatt av forumet
He, he... ja, så raskt kan det gjøres... og jeg må si at hjertet banker litt raskt...

Men jeg VET IKKE!!! Blir så frustrert...... Men altså: jeg fikk to røde streker... men teststreken var VELDIG svak....

Så nå lurer jeg på: dette har jeg opplevd en gang før, og jeg fikk mensen etter en uke..[:(]
Ofte her inne får vi svar som: en strek, er en strek... og du kan teste negativt og være gravid, men du kan ikke teste positivt og ikke være gravid. På hvilket grunnlag kan vi si det??

Pakningen på testen sier at teststreken kan være svakere, og likevel er du gravid...

Jeg er feig nok til å kaste testen i søpla, og late overfor samboeren at jeg ikke har testet meg... hi,hi... kan jo ikke fremstå som SÅ svak...[;)] Så får jeg overbevise ham om at vi må teste i lag torsdagsmorgen... da har vi god tid begge to...

Ønsk oss lykke til...
 
Lykke til!!!
 
Vet jammen ikke helt jeg heller...Men jeg håper det er en spire der...Lykke til...[:)]
 
Lykke til med testingen på torsdag ;) husk å ta det på morra'n da.. før du har drukket noe [;)]

Håper håper HÅPER at den er positiv!!![:D]
 
Legen sa til meg at selv om streken er svak, så er den nok positiv... Men ta en til for sikkerhets skyl[;)] Husk at du kan ha mensen til tross for at du er gravid...

Lykke til[;)]
 
LYKKE TIL MED TESTINGEN!!!! Håper den er kjempe positiv!!!
 
Ønsker deg masse lykke til med ny testing i morgen!!!!

Krysser fingrene her.
 
lykke til ja!![:D]
 
Lykke til idag!![:D]
 
Krysser fingrene for deg i dag. Jeg fikk positiv El test i dag, så kanskje du får positiv graviditetstest!!! Lykke til!!!
 
kom igjen!! vi er så nyskjerrige!!

Alle her inne unner deg en liten bebis i magen din!! Håper du har en liten en på vei nå[;)]

-og lykke til om du ikke har testa ennå, da [;)]
 
Stønn!!!! Var det noen som nevnte kvinnelist her i går.... [X(] eh...

Han liker virkelig å holde meg på pinebenken mannen min... og jeg lar han få bestemme kan dere vite... svake meg! Vi er jo lissom to om det da... men vet ikke om jeg orker vente helt til mandag, slik han vil! Med å teste altså..

Men tingen er at i morgen tidlig har jeg ikke tid.. (skal så tidlig opp) og i helgen skal vi på overnatting hos mine svigerforeldre, og da passer det igrunn ganske dårlig å tisse på pinner... eller hva??

Så kanskje jeg bare må smøre med meg tolmodighet...
 
huff du piner oss jo her jo hehe[:D] men me får krysse fingrene til mandag då!! [:)]
 
Hvorfor i alle dager vil han ikke at du skal teste før mandag? - du er jo en dag over jo..[:D]
 
det gjør vel ikke noe å teste selv om du er der i helgen?du kan du jo være høflig å gå ut me søppla etter på....hehe.[:D]

lykke til iallefall.fikk en god vibbe nå når jeg skriver dette til deg...hmmm..[8|]merkelig,håper jeg har rett!![:)]tvi tvi.
 
Krysser fingre for at streken fortsatt er der, og sterkere *heiaheia*
 
Hun er gravid (se annet innlegg) [;)]

Gratulerer igjen[:D]
 
Hun testa positivt i dag [:D][:D][:D](se en annen tråd)

[:D][:D][:D]Hurra for Lille Sol og Mini Lille Sol som vokser i magen hennes!!![:D][:D][:D]
 
Back
Topp