Tilbake i "prøve rekken"....

Mayb31

Elsker forumet
Hei, jeg er tilbake som prøver etter at jeg hadde en SA i uke 11+4. Er noen dager siden alt kom ut nå, og tror nå at ting holder på å normalisere seg, blødningene avtar og sammentrekkningene er så og si borte.
Så nå ser jeg frem til første mens og da blir det full fart på prøvingen igjen, med håp om bedre lykke denne gangen.
Vi har en datter på snart 2 år fra før, så vi håper at hun om ikke så alltfor lenge får bli storesøster.

Vil bare si hei og LYKKE TIL til alle dere andre prøverene, håper vi kan slå følge videre i dette forumet.

Uff så leit.[:(]
Vi får håpe på at du kommer snart i gjenge igjen.
Lykke til med ny prøving.
Fin jente du har fra før, da[:)]
Satser på at det kommer flere fra samme plassen[:D]

Trist med det som har skjedd, så vi får håpe at det går bra neste gang. Så på tråden til lillema at vi er flere fra Ålesundsområdet som prøver - forhåpentligvis klaffer det for oss i løpet av våren, så kanskje vi kan ha julebord med store mager eller barnevogner i Ålesund i desember 2006??

Hei, ja la oss håpe det, kansje vi kan slå oss sammen og ha selskap på føde/barsel...he he

Vi får bare håpe at alt går rette veien for oss alle sammen.

Lykke til dere!

Masse lykke med prøvinga, mayb31 [:D]

Tusen takk lisa79, og takk for all støtten i den forrige tråden da jeg gikk i uvisshet.
Du er god, TAKK

Bare hyggelig [:D]

Lykke til[:)]

ORIGINAL: lisa79

Masse lykke med prøvinga, mayb31 [:D]

signerer.

Tusen takk alle sammen.

Blødingene etter SA er snart borte nå, skal til gyn. på tirs. så da får jeg vite hvordan det ser ut der inne om alt er som det skal osv.
Når blødningene er borte, så skal man jo egentlig vente med prøving til neste syklus, men jeg kommer ikke til å bruke prevansjon, vi får heller ta det som det kommer...

Gleder meg SUPER masse til å starte prøvingen igjen!

Minus er jo at siden jeg hadde en SA, så vet jo de fleste om dette så nå går alle og bare venter på nyhetene igjen, og denne gangen kommer jeg ikke til å si noe før jeg har vert på UL!
Men man tar det som det kommer....ikke sant!

Ønsker deg lykke til med prøvingen mayb31! vi få satse på at det klaffer fort igjen, og at spiren er sterk og frisk slik at alt går bra!

Skal tenke på deg!

Klem, M

Lykke til videre!! Og jeg henger meg på deg, må prøve på nytt jeg også. Du har kanskje lest min historie om babyen som døde i magen 13 .12. Men jeg må gjennom kunstig befruktning og hormoner...
Venter spent på mens jeg også, men må ha to sykluser før vi kan begynne!!1
Vi får følge med hverandre ogg støtte hverandre så godt vi kan MAY31, og godt nytt år!!!

Heisann hannepålandet, ja jeg har lest historien din, det må være vannskelig for deg, spesiellt når man må igjennom en prosess slik som du må. Er heldigere der jeg som kan styre det selv.
Men jeg beundrer motet ditt.
Vi får stå sammen og være sterke, også håpe på at dette var vår gang og nå blir det bare lykke fremmover.
Bare vent så skal du se 2006 blir året vårt, da blir det stor mage og mye klaging for hovne pupper og ben mm.

Kos og klem og LYKKE TIL!

Jeg slår følge med deg.
venter også på min første mens etter ma. og er KLAR til å hoppe i det igjen!! ;)
Godt nyttår til deg, og ønsker deg lykke til!
Håper vi snart får positiv test begge to!! [:D]

Jeg har bare et lite spørsmål... må du ikke ha utskrapning når du spontanaborterer så langt ut i svangerskapet? Jeg måtte det i uke 7-8. Lykke til med prøvingen i alle fall!

Heia Labben...svar på ditt spm. er i mitt tilfelle nei, heldigvis så slapp jeg.
Har vert på UL (innvendig) to ganger. Første gang var livmor ganske stor og der var noen "rester", fikk da noen piller som skulle hjelpe livmoen med å trekke seg sammen. Fikk ENORMT kraftige "rier" av dem, men det hjalp, restene kom og livmoren er på vei tilbake av seg selv.
Legen sa at dersom ikke alle rester kommer ut da må man ta utskrapning, men heldigvis...tror jeg da (inbiller meg at utskrapning er veldig vondt)...så slapp jeg det.

Og til deg Mille. Tusen takk og LYKKE til med prøvingen.
Har på feelingen at 2006 blir et bra år for oss alle sammen!!!!!!!!

Back
Topp