tilbake i mitt gamle skinn:)

Molly80

Forumet er livet
Da gidder jeg ikke være sakkosekk lenger (selv om jeg føler meg litt som en nå...)!
Var hos legen i dag som mente jeg nok var litt lengre på vei enn 11 + 3,  så han har bedt om tidlig UL. Så da tar jeg sjansen på å bruke det gamle nicket.  Familie og jobb vet det alt. Noen hjertelyd får jeg først høre hos JM.

Har en sønn født i september 09, og jeg har fått mange venner på sept- 09 forumet. Håper vi får det like bra!

Gratulerer Molly.  var noe kjent med navne ditt ..

Her er jeg 11 pluss noen dager... blir spennende å se p¨å  ul i desemberemoticon ..
Formen er topp bare syyykt trøtt og noe kvalm de to første mnd... Så virker som jeg er like heldig denne gang =)...

Håper helt klart at vi vill få det like kos som vi hadde det på sept =)

Klem fra ossemoticon ...

Mille82 skrev:
Gratulerer Molly.  var noe kjent med navne ditt ..

Her er jeg 11 pluss noen dager... blir spennende å se p¨å  ul i desemberemoticon ..
Formen er topp bare syyykt trøtt og noe kvalm de to første mnd... Så virker som jeg er like heldig denne gang =)...

Håper helt klart at vi vill få det like kos som vi hadde det på sept =)

Klem fra ossemoticon ...

så gøy det er flere av oss fra september :-) og at formen din er grei. Jeg hat vært tusen ganger heldigere med formen min denne gangen. Utrolig godt å kunne jobbe og ikke henge over doskåla! ...Og jeg skal nå logge inn på mobilen som molly... Ikke sakkosekk, Hehe... Tenkte ikke over det ;-)

velkommen med ditt gamle nick :)

blåkanin skrev:
velkommen med ditt gamle nick :)

takk ;-) så godt å kunne si det. Endelig!

Hey, jeg er jo også fra sept-09! Og skal ha en til litt uti mai:) Kanskjer ikke den mest aktive brukeren men...:) Gratulerer så mye :)

Lohne skrev:
Hey, jeg er jo også fra sept-09! Og skal ha en til litt uti mai:) Kanskjer ikke den mest aktive brukeren men...:) Gratulerer så mye :)

kjenner deg gjen jeg vet du ;-) så gøy vi er flere! Gratulerer til deg å ;-)

Velkommen til 'gamleskinnet' :) 

Arti! Og så skal vi til Lillehammer omtrent på samme tiden ser jeg. Kanskje vi ses :)

Back
Topp