Tilbake i jobb?

Curious

Betatt av forumet
JEG Skal tilbake i jobb denne mnd.

Da blir det både kveld og dag jobbing.

Grugleder meg...

Spent på hvordan legging skal gå til pappaen da jenta er vant til å ammes i søvn.

Skal prøve å gi flaske annenhver kveld så hun blir vant til det også.

Er du tilbake i din jobb? Hvordan gikk det for deg og din familie?

Jeg var tilbake for en mnd siden og det går veldig bra. Mandager er tøffest. Da jobber jeg 7-1315 og så 18-22. Men må bare legge meg sykt tidlig på søndag bruke fleksitiden maks på mandag.
Men ellers er høydepunktet å komme hjem å se han lyse opp når jeg kommer hjem og høre om alt han har lært og gjort. Og så er det deilig å møte mange voksne å snakke om helt vanlige ting.

Jeg var tilbake for en mnd siden og det går veldig bra. Mandager er tøffest. Da jobber jeg 7-1315 og så 18-22. Men må bare legge meg sykt tidlig på søndag bruke fleksitiden maks på mandag.
Men ellers er høydepunktet å komme hjem å se han lyse opp når jeg kommer hjem og høre om alt han har lært og gjort. Og så er det deilig å møte mange voksne å snakke om helt vanlige ting.
Gleder meg til å gjøre annet enn å bysse baby i søvn å møte voksne ja

Jeg har begynt så smått. Pappaperm er ikke før om nesten to mnd enda, men begynte å jobbe helgene i turnusen min ved nyttår og tar vel i snitt en kveldsvakt i uka. Det har gått veldig fint :) Mer spent på når jeg skal begynne 100% igjen, men hun koser seg med pappaen så tenker at det kommer til å gå fint. Jeg ammer ikke så for oss har det gått fint sånn sett.

Back
Topp