Tilbake i jobb

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
Noen som er ferdig med perm og har startet i jobb igjen? Hvordan har det gått? Gikk det fort å komme inn i det igjen? Hvordan går det å være borte fra lille en arbeidsdag ?

Jeg har fortsatt ca 6 uker igjen med perm. Men både gleder og gruer meg til å starte på jobb igjen.
 
Er ikke tilbake i jobb enda (3 uker igjen [emoji33]), og grugleder meg jeg også. Men har hørt mye positivt fra dem som har begynt å jobbe etter permisjon.
 
Halvannen uke igjen - begynner onsdag neste uke[emoji85][emoji51] Tror egentlig det blir bra, men er skummelt altså!
 
Er ikke tilbake i jobb enda (3 uker igjen [emoji33]), og grugleder meg jeg også. Men har hørt mye positivt fra dem som har begynt å jobbe etter permisjon.

Ja tror det blir godt med litt mer voksenkontakt og få litt andre utfordringer til hodet ;) men tror jeg kommer til å savne å bare kose med gutten min <3
 
Hvordan ser pappaen til at dere skal begynne på jobb/skole igjen da?
Gleder han seg til å være alene med den lille?
 
Begynner ca midt i oktober, så har enda en mnd. Gruer og gleder :) var på planleggingsdagene og det var veldig fint da.
 
Hvordan ser pappaen til at dere skal begynne på jobb/skole igjen da?
Gleder han seg til å være alene med den lille?

Han gleder seg til å være hjemme med guttungen, men fikk litt noia da jeg spøkte om at han måtte finne ut av rutinene selv og ikke få en "oppskrift" av meg [emoji23]
 
Han gleder seg til å være hjemme med guttungen, men fikk litt noia da jeg spøkte om at han måtte finne ut av rutinene selv og ikke få en "oppskrift" av meg [emoji23]

Haha spørs om du får ett par telefoner når du er på jobb da ja :D :D
 
Permisjonen min er igrunn ferdig om en uke. Men har tatt ulønnet 5 uker og 5 uker ferie så jobb første 1. Desember. Litt glad for det nå :) ikke klar for jobb enda. Tiden går så altfor fort. Var i jobb når eldste var 7,5 mnd. Kvidde meg men gikk fint pga ammefri og meldinger og bilder hjemmefra :) men bestemte meg da at jeg ikke ville gjort det samme igjen, og samboer synes han var for lenge hjemme . Supert.
 
Begynner om 2 uker, 2.oktober.. gruer meg, føler meg ikke klar til å være fra lillegutt så mange timer [emoji51][emoji54] Men ser frem til å begynne i ny jobb, så da har æ noe positivt å se frem til med jobbstarten :) Også har æ enda 3 uker permisjon i januar, så har det å se frem til også :) [emoji106]
 
Hvordan ser pappaen til at dere skal begynne på jobb/skole igjen da?
Gleder han seg til å være alene med den lille?

Mannen min gleder seg til å være hjemme med lille. Planlegger å ta han med i svømmehallen, og være en del med en venn som også skal i pappaperm. Han skal også ta tilvenning i familiebarnehage i sin perm. Gleder meg litt til han får se hvor mye som må gjøres hjemme bla klesvask, vi har en gullpeunge...Hehe :p og at man ikke alltid får gjort alt man tenker når sjefen i huset er 8mnd ;)
 
Mannen min gleder seg til å være hjemme med lille. Planlegger å ta han med i svømmehallen, og være en del med en venn som også skal i pappaperm. Han skal også ta tilvenning i familiebarnehage i sin perm. Gleder meg litt til han får se hvor mye som må gjøres hjemme bla klesvask, vi har en gullpeunge...Hehe :p og at man ikke alltid får gjort alt man tenker når sjefen i huset er 8mnd ;)

Så herlig :D
Bra han går sammen med noen :)

Hehe, ja kanskje han får seg ett lite sjokk over alt som faktisk blir gjort om dagene :D
 
1 måned igjen av permisjonen. Liker jobben, men skulle gjerne vært sammen med Lillegutt hele døgnet enda lenger. Det blir tøft!

Må si jeg er litt spent på hvordan pappaen vil takle ansvaret. Hittil har det skrortet på kunnskap, detaljinteresse og tålmodighet [emoji14] men kan jo hende det kommer av seg selv.. han er jo både snill og glad i ungen [emoji1]
 
Vært tilbake på jobb i fem uker. Neste gang skal jeg definitivt ha lengre hjemme! Lille og mannen klarer seg bra hjemme og jeg har kommet greit inn i det på jobben. Savner likevel permisjonstiden.
 
Jeg begynte å jobbe denne uken, og det har egentlig gått veldig bra! Var greit å gjøre noe annet, snakke med folk og bare være litt utenfor huset. Men det var også veldig godt å komme hjem til guttungen!
Pappaen fikk en tøff start på hjemmetilværelsen, da lillegutt fikk kraftig forkjølelse, og til tider slet med å puste ordentlig på natten. Pappaen måtte sove inne hos han, og også sammen med han på madrass på gulvet den verste natten. Nå er det heldigvis på bedringens vei, men det er derimot min tur!
Så her ligger jeg med halsbetennelse, luftveisinfeksjon og er gravid i uke 16 i tillegg! Ikke moro! Jeg rakk bare å jobbe 3 dager før jeg måtte komme meg til legen for sykemelding.
Skal sies at jeg jobber i barnehage, med de minste barna, så det er jo helt utenkelig at jeg skulle slippe unna noe form for sykdom.
 
Back
Topp