Tilbake i jobb etter sykemelding

Bkno9594992

Andre møte med forumet
Hei! Dere som har erfaring med 100% sykemelding i starten av svangerskapet, har dere klart å jobbe 100% etterpå, eller har dere hatt gradert sykemelding? Og begynte dere rett på 100% med en gang eller gikk det gradvis oppover?

Har et hårete mål om å begynne i full stilling igjen etter nyttår, men slik formen er nå føles det veldig fjernt... Tenker uansett å gi det et forsøk, men er spent på hvordan det skal gå...

Jeg er 100% sykemeldt nå pga kvalmen, tenker at når den begynner å roe meg så skal jeg prøve meg på 50% før jeg evt etter det igjen prøver å jobbe fult. Men jeg jobber i barnehage så tror det har mye å si hvordan jobb man har å

Jeg er 100% sykemeldt nå pga kvalmen, tenker at når den begynner å roe meg så skal jeg prøve meg på 50% før jeg evt etter det igjen prøver å jobbe fult. Men jeg jobber i barnehage så tror det har mye å si hvordan jobb man har å
Jeg jobber også i barnehage, og ser gjerne for meg at det er litt brutalt å begynne rett på 100%, selv om jeg veldig ønsker det

Jeg tenker det viktigste er å ha god dialog med sjefen din og fortelle om både formen og målet ditt. Så kan det sikkert tilrettelegges så mye som mulig:) klarer du ikke 100% så er det fullt forståelig også.

Jeg fortalte min sjef ståa, rett etter første TUL og er veldig glad for det. Får mye forståelse og lite press. Styrer dagene mye selv.

Jeg har vært 100% sykemeldt på kvalme. Begynte 50% igjen forrige uke og merker at det er grensen for hva jeg tåler nå. Litt avhengig av formen videre blir det 50 eller 80 på nyåret. Tror ikke jeg kommer lengre opp enn 80 pga et kranglete bekken. Har godt samarbeid med jobb og legen, og det er veldig godt nå.

Jeg var 100% i 5 uker nå i starten, og begynte 50% nå samtidig som kvalmen har begynt å avta noe. Håper på å komme tilbake fullt etter hvert, men enn så lenge er 50% nok. Jeg jobber fulle dager, men tre dager en uke og to neste. Jobbet fredag, lørdag lå jeg pal hele dagen...

Back
Topp