Tilbake i gammelskinnet :P

Speedsjarken

Gift med forumet
Har vært hos jordmor i dag og hun mente hun hørte et blaff av hjertelyd, så da ser jeg mitt snitt til å flytte tilbake til gammelbrukeren :) Jeg var GotMilf? i går :P 

Velkommen 'ut av skallet' :-)

Tænk ju! Er ikke akkurat verdens mest kjente bruker, men har masse kjentfolk her inne så derfor måtte jeg bytte litt :)

velkommen da 

litt gøy nå når folk blir mer "seg selv" etterhvert og vi slapper mer av.

Takk! Ja, det er deilig. Vanskelig å huske på å logge inn med en annen bruker og det er egentlig veldig rart at jeg ikke har gjort noen blundere disse ukene :)

Vælkømin' ! 

Må bare få si: WOW!! Dudere har jammen vært produktiv(e)  på kort tid
Så herlig det må være å få tre barn så tett etter hverandre! De vil nok ha mye glede av hverandre! 

Så gøy Gratulerer Jeg venter nok til jeg har flyttet ut. Sikkert mange som har skjønt hvem jeg er, men jeg vil gjerne holde det hemmelig for de som ikke vet hvem jeg er

Velkommen tilbake til deg selv;) Jeg kjenner igjen nicket ditt i alle fall! :)

LittleMonkey skrev:
Vælkømin' ! 

Så herlig det må være å få tre barn så tett etter hverandre! De vil nok ha mye glede av hverandre! 

Ja vi er veldig produktive ;) Var ikke heeelt planlagt, men det blir kjempegøy! Syns det går veldig fint med de to jeg har så en til gjør sikkert ikke så mye forskjell :P

Speedsjarken skrev:

LittleMonkey skrev:
Vælkømin' ! 

Ja vi er veldig produktive ;) Var ikke heeelt planlagt, men det blir kjempegøy! Syns det går veldig fint med de to jeg har så en til gjør sikkert ikke så mye forskjell :P

Håper det skjer oss også! Mannen er helt tydelig på at dette blir det aaaaaaller siste barnet :p Jeg vil gjerne ha fler! :D

LittleMonkey skrev:

Speedsjarken skrev:

LittleMonkey skrev:
Vælkømin' ! 

Håper det skjer oss også! Mannen er helt tydelig på at dette blir det aaaaaaller siste barnet :p Jeg vil gjerne ha fler! :D

Jeg er slett ikke sikker på at dette blir det siste barnet, har alltid sett for meg fire unger :P Mannen min fikk lyst på nummer to og tre omtrent rett etter fødslene, så for hans del tror jeg det bare er å kjøre på, må ta det mens de er så små at man enda ikke helt vet hva man har begitt seg inn på :P 

Mannen din blir sikkert med, og har han ikke lyst i det hele tatt så er ingen prev 100% sikker ;) Neida, man skal jo ikke gjøre sånt :P

Sweet Chili skrev:
Så gøy Gratulerer Jeg venter nok til jeg har flyttet ut. Sikkert mange som har skjønt hvem jeg er, men jeg vil gjerne holde det hemmelig for de som ikke vet hvem jeg er

Jeg skjønner ikke hvem du er i hvert fall :) Men så har jeg ikke tenkt på at du kanskje er en gammel bruker, da, hmmmm. 

HvitSnø skrev:
Velkommen tilbake til deg selv;) Jeg kjenner igjen nicket ditt i alle fall! :)

Taakk :) Jeg kjenner ikke igjen nicket ditt, men definitivt avatarbildet :) Jeg husker bilder bedre enn navn. 

Back
Topp