Speedsjarken
Gift med forumet
Har vært hos jordmor i dag og hun mente hun hørte et blaff av hjertelyd, så da ser jeg mitt snitt til å flytte tilbake til gammelbrukeren :) Jeg var GotMilf? i går :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vælkømin' !LittleMonkey skrev:
Må bare få si: WOW!! Dudere har jammen vært produktiv(e) på kort tid
Så herlig det må være å få tre barn så tett etter hverandre! De vil nok ha mye glede av hverandre!
Speedsjarken skrev:
Så herlig det må være å få tre barn så tett etter hverandre! De vil nok ha mye glede av hverandre!
Ja vi er veldig produktive ;) Var ikke heeelt planlagt, men det blir kjempegøy! Syns det går veldig fint med de to jeg har så en til gjør sikkert ikke så mye forskjell :P
LittleMonkey skrev:
Speedsjarken skrev:
Ja vi er veldig produktive ;) Var ikke heeelt planlagt, men det blir kjempegøy! Syns det går veldig fint med de to jeg har så en til gjør sikkert ikke så mye forskjell :P
Håper det skjer oss også! Mannen er helt tydelig på at dette blir det aaaaaaller siste barnet :p Jeg vil gjerne ha fler! :D
Så gøySweet Chili skrev:Gratulerer
Jeg venter nok til jeg har flyttet ut. Sikkert mange som har skjønt hvem jeg er, men jeg vil gjerne holde det hemmelig for de som ikke vet hvem jeg er
Velkommen tilbake til deg selv;) Jeg kjenner igjen nicket ditt i alle fall! :)HvitSnø skrev: