Tilbake i Danmark

overasket

Forumet er livet
VIP
En tråd til dere som lurer [:D]

Ja da er jeg altså tilbake i Danmark, reiste hit på søndag og begynte på skolen igjen på mandag. Det var hardt å reise fra knerten og pappan [:(] men det har foreløpig gått mye bedre enn fryktet, jeg savner dem, men klarer å holde fokus på skolen og arbeidet godt der [:)] Hører med til historien at vi har et supert kurs, med to fantastisk innspirerende damer med masse trøkk [:D] det er mer enn nok å gjøre så har ikke så mye tid til å tenke på de der hjemme, må legge til at det også går veldig bra der hjemme [:)] det er både godt og beroligende for mamman [:)]

Denne første turen er det meningen at jeg skal være 3 uker, mine foreldre og Solan kommer hit med flyttelass på søndag, GLEDER MEG VELDIG [:D] så blir de her til mandagen litt over en uke etter. Sånn er også planen litt, de gangene jeg er her i 3 uker, kommer knerten og pappan den mitterste uken med helgene i begge ender, når jeg er hjemme blir jeg stortsett i 2 uker.
Foreløpig ser det ut til å bli tre treukersturer og en en-toukerstur, vi prøver i hvertfall å få det til sånn at jeg ikke blir vekk mer enn 1 uke av gangen fra knerten, evt 2 på den ene turen. På denne måten blir jeg borte hjemmefra 10-11 uker, men bare 7-8 fra Solan. Er selvsagt mange uker samlet sette, men kanskje blir noen av dem litt korte uker også så tror det skal gå [:)]

Og blir det for lille kommer jeg illende til juli-jentene for trøst [;)]

Oi. Dette syntes jeg er skikkelig tøft at deg. Så flott at dere har den muligheten[:)] Høres jo ut som dere har ordnet en flott løsning for både mor, far og barn[:D][:)]

Ja er heldig som har foreldre med mulighet til å stille opp og så lenge min kjære ikke har noen jobb kan han jo i prinsippet bli så lenge han vil (men vi håper det blir jobb snart). Høsten skal nok gå, men vi har enda ikke funnet ut hvordan vi gjør det etter jul, da har jeg veiledninger hver uke og er mye mer avhengig av å være her. Ja så da blir det kanskje "danske" av knerten min [;)]

Oioioioioi FOR en fantastisk bra plan! [:D][:D][:D]
Dette høres jo helt supert ut!
Håper du får et fantastisk semester[:)][:)][:)]

Takk takk, det håper jeg også [:D]

Syns du er sinnsykt tøff som gjør det på den måten. Tror jammen ikke jeg hadde klart det. Du er kjempe flink[:D]

Så godt ¨høre det går så bra, og at du har så mye å gjøre at du ikke helt rekker å tenke på de hjemme[:D] Håper ukene går fort for deg[:)]

Takk UneMi, håper også ukene og forsåvidt månedene, til vi bor sammen igjen alle tre går fort [:)]

Tøffa!
Dere har jo funnet en veldig god løsning da, så dette går nok helt fint.
Tipper det blir knall og se igjen Solan og pappaen på søndag [:)][:)][:)][:)]
Lykke til med studiet og dagene uten Solan!
Jeg og Oliver gleder oss veldig til å se dere igjen [:)]

Så tøff og flink du er!![:D][:D] Utroig, men høres ut som om dere har planlagt dette nøye da[;)] Så det blir nok å gå strålende skal du se!! Ønsker deg masse lykke til på skolebenken igjen, stå på jenta- du er sterk og klarer dette med glans! Og kan skjønne du gleder deg til søndag ja[;)]

herregud så tøff du er! :D hva slags studie har du begynt på? og hvor lenge skal du bo i danmark da?

ORIGINAL: snusmumrik

Tøffa!
Dere har jo funnet en veldig god løsning da, så dette går nok helt fint.
Tipper det blir knall og se igjen Solan og pappaen på søndag [:)][:)][:)][:)]
Lykke til med studiet og dagene uten Solan!
Jeg og Oliver gleder oss veldig til å se dere igjen [:)]

Takk [:)] er nok mine foreldre som kommer med han denne gangen så pappa må je vente litt lenger med å se, men det har vi jo klart fint før så det skal nok gå helt fint. Gleder oss til å se dere vi også, håper bare jeg får flyttet veiledningen min sånn at jeg får til å komme [8|]

MaMilis: starter på siste året på tekstildesign, har et kort semester nå 3,5 måneder og så 6 måneder til masteroppgaven etter jul og så er jeg nok også helt klar for å flytte hjem [:)][:D]

Takk for at dere synes jeg er tøff og ikke dum som reiser, går jo glipp av så mye der hjemme, men vet at dette er det riktige med tanke på fremtiden, jeg har jo bare dette siste året igjen så er jeg ferdig [:)]

Synes også vi har fått planlagt det som best vi kunne, kan jo komme endringer underveis, men vi har i hvertfall laget et utgangspunkt som er til å leve med.

Back
Topp