tilbake i arbeidstiltak

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
17.desember er jeg tilbake i tiltak. jeg vil vise NAV at jeg vil det jeg kan. og når man går på aap må man vise at man vil. vil ikke riksere å miste pengene mine. gården jeg jobber skal tilrette til så jeg kun skal sotere egg og ikke bære noen ting. trives egenltig veldig godt der :) det er fra 10:00-14:00 en dag i uken også blir man hentet med buss frem og tilbake. gratis lunsj og dessert så skal ikke klage på det :)

Bra du får tatt et steg mot arbeidslivet. Jeg kjenner ikke situasjonen din så godt og vet ikke bakgrunnen for at du går på aap, men jeg er helt enig med deg i at du må passe på og delta i arbeidsutprøving (ellers har du vel ikke rett på aap), og forsøke å komme deg over i arbeidslivet og bli lønnsmottaker igjen:)

Lykke til på gården!

Bra du får tatt et steg mot arbeidslivet. Jeg kjenner ikke situasjonen din så godt og vet ikke bakgrunnen for at du går på aap, men jeg er helt enig med deg i at du må passe på og delta i arbeidsutprøving (ellers har du vel ikke rett på aap), og forsøke å komme deg over i arbeidslivet og bli lønnsmottaker igjen:)

Lykke til på gården!
jeg har ME og ryggskade så dette er det NAV som presser meg i, da gården mener jeg er for syk :p men jeg jobber med NAV og ikke mot :) målet er å komme ut i arbeidslivet, men jeg er nok for syk. har valget å jobbe og faktisk klare meg hjemme. klarer ikke begge deler. vi driver med uførsøknad. så håper NAV ser snart at jeg er for syk. kjempet 6 år før jeg fikk ME diagnosen min. tusen takk :) elsker utsikten og luften der. er så friskt :D

jeg har ME og ryggskade så dette er det NAV som presser meg i, da gården mener jeg er for syk :p men jeg jobber med NAV og ikke mot :) målet er å komme ut i arbeidslivet, men jeg er nok for syk. har valget å jobbe og faktisk klare meg hjemme. klarer ikke begge deler. vi driver med uførsøknad. så håper NAV ser snart at jeg er for syk. kjempet 6 år før jeg fikk ME diagnosen min. tusen takk :) elsker utsikten og luften der. er så friskt :D

Det høres ut som riktig innstilling:) Alltid deilig med litt nytt i hverdagen og nye impulser!

Det høres ut som riktig innstilling:) Alltid deilig med litt nytt i hverdagen og nye impulser!
takk :) jeg prøver å holde meg oppe. for når jeg tenker at jeg ikke kan jobbe det gjør meg bare trist.... så tenker ikke på det enda. ja det er det :) herlig folk som jobber der og det er ikke noe press hos de ! håper bekkenet mitt holder nå :) krysser fingrene

Ingenting er bedre å bruke mot NAV enn at du viser pågangsmot og vilje, og går det ikke så har du prøvd..
Lykke til :-)

Du har en flott innstilling. Jeg er ikke psykolog, men mener mennesker har godt av å være i jobb om det så bare er noen timer i uken. Det å føle at man bidrar til samfunnet tenker jeg er positivt. Noen ganger må man bruke energi for å få energi. Nå vet jeg at mange ikke klarer jobbe noe og da skal man ikke det, men det er viktig å prøve og å tenke at dette klarer man. Jeg kjenner flere som ikke klarer å jobbe noe og alle de ha gjort det de kan for å forsøke å være i jobb. ME må være en utrolig tøff og vanskelig sykdom å ha, så all ære til deg.

Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Back
Topp