Tilbake fra uttak

Temo

Forelsket i forumet
Herlig å være ferdig med første del[:D]

5 egg ut, ikke massevis, men vi går for kvalitet[;)] fremfor kvantitet. Det blir spennende å ringe inn kl 11 i morgen[&:][:D][:)]

Men det var en hyggelig opplevelse, og ikke så vondt som jeg fryktet.

ORIGINAL: TigerLilli

Så flott!!!Kvalitet er det viktigeste!!! Krysser fingre for at du får en gla nyhet i morgen!!!!!

[:)]

Takk takk. Var innstilt på at det ikke ble så mange, så det gikk bra. Men den telefonen i morgen blir virkelig spennende altså. Er det ca 60 prosent som er vanlig at blir befruktet og overlever? Det kan jo sikkert variere mye. Siden det er første gang blir det ekstra spennende å finne om det evt er her feilen ligger[8|]

Men jeg har en god følelse for at ihvertfall ett skal overleve til innsett på mandag[;)]

ORIGINAL: TigerLilli

Så flott!!!Kvalitet er det viktigeste!!! Krysser fingre for at du får en gla nyhet i morgen!!!!!

ORIGINAL: Marje83

Så bra[:D]!! Lykke til med telefonsamtalen i morgen, vi satser på at alle egga blir befruktet[:D]

ORIGINAL: Temo

Herlig å være ferdig med første del[:D]

5 egg ut, ikke massevis, men vi går for kvalitet[;)] fremfor kvantitet. Det blir spennende å ringe inn kl 11 i morgen[&:][:D][:)]

Men det var en hyggelig opplevelse, og ikke så vondt som jeg fryktet.

Sååå spennende...
Håper det blir en kjempe gave til deg på julaften:).
Krysser alt jeg ahr for at det skal lykkes og at dere fpr mange befruktede egg...
God Før Jul til deg og dien...

jeg skjønner ingenting jeg [8D]
uttak på siste søndag før jul?
hvor har du fått til det og hvor mye måtte du betale? [;)]
krysser i hvert fall fingrene skikkelig hardt for at dette blir en positiv test ved nyttår [:D][:)][:D]

5 egg er jo flott! Jeg fikk ut 4 og alle ble befrukta. Har to snøbabyer i magen nå, så kvalitet framfor kvantitet ja!![:D]

Gleder meg til oppdatering om hvor mange befrukta du får i dag[:)]

ORIGINAL: racesnuppsi

jeg skjønner ingenting jeg [8D]
uttak på siste søndag før jul?
hvor har du fått til det og hvor mye måtte du betale? [;)]
krysser i hvert fall fingrene skikkelig hardt for at dette blir en positiv test ved nyttår [:D][:)][:D]

Money money money.... Ha-ha, neida ikke noe ekstra under bordet her. Men når de først har startet oss på sprøyter og greier så må de jo fullføre. Deilig å ha hele klinikken for seg selv ihvertfall[;)]

Tusen takk for kryssingen

Back
Topp