TIlbake fra uttak

wishingstar

Forelsket i forumet
Da var vi ferdig med det verste. 7 egg ble tatt ut, kun fra venstre side. Så nå venter vi i spenning på tlf i morgen for å høre om hvordan befruktningen går[:)]

Spennende! Satser alt på at du både får sette inn og at du får ett par egg på frys! [:)]

Da satser vi på full klaff!

Gratulera med overstått uttak wishingstar, syns du det gjekk greitt eller? Og gratulera med 7 egg, kjemepbra det!![:D] Krysser fingre for at alle blir befrukta til i morgon og overlever til torsdag[;)] kanskje det blir litt på frys også da[:D]

ORIGINAL: Tøysa

Spennende! Satser alt på at du både får sette inn og at du får ett par egg på frys! [:)]

Så spennende!
Krysser fingre og tær for flott resultat i morgen [;)]

Krysser fingrer og tær for at mange blir befruktet

ORIGINAL: ..Lykke..

Krysser fingrer og tær for at mange blir befruktet

ORIGINAL: Honning

Så spennende!
Krysser fingre og tær for flott resultat i morgen [;)]

ORIGINAL: [miss]

Gratulera med overstått uttak wishingstar, syns du det gjekk greitt eller? Og gratulera med 7 egg, kjemepbra det!![:D] Krysser fingre for at alle blir befrukta til i morgon og overlever til torsdag[;)] kanskje det blir litt på frys også da[:D]

takk for det! Synes det gikk greit, men var litt vondt. Spesielt bedøvelsen. Også var det litt tøft psykisk også egentlig. Men nå går det greit. Endel trøtt selv om jeg har sovet masse i dag[;)]

Så spennendes da, krysser fingrene for morgen dagen, det er jo den skumleste dagen da du for dommen, eller en gledeig nyhet på hvor mange som blir befruktet.
Gleder meg til oppsatering i morgen, lykke til[:)]

Gratulerer med det supre uttaket. Krysser alt for bra befruktning imorgen!!

ORIGINAL: wishingstar

takk for det! Synes det gikk greit, men var litt vondt. Spesielt bedøvelsen. Også var det litt tøft psykisk også egentlig. Men nå går det greit. Endel trøtt selv om jeg har sovet masse i dag[;)]

Ja, er jo ikkje godt akkurat[&:] men tåelig heldigvis! Tøft er det, ingen tvil om. Men godt når det er over!![;)]
Trøtt ja, hehe, du er nok trøtt i morgen også skal du sjå[:D] Får kvile godt de neste dagene[:)]

masse lykke til [:D][:D][:D]

Å denne meldingen har jeg ventet på[:)][:)][:)][:)] Supert med 7 egg da[:)] Spennende å høre oppdatering i morgen[:)]

Back
Topp