Tilbake fra uttak

miss25

Elsker forumet
De fikk ut kun 2 egg, håper at ivertfall et av de er gullegget[:)]
Får tlf fra klinikken ca kl 09 i morgen for å høre resultatet av befruktingen..

lå å gråt nesten under hele uttaket, ikke fordi det var vondt, men tror at mens jeg lå der så gikk det vel plutselig opp for meg hva som skjer og hvordan situasjonen egentli er, tror nok medisinene gjorde sitt også[:D][:D]

men alt i alt gikk det bra.. Han prøvde også å tømme en eggpose som ikke var helt moden, og det var vomdt[&:]

Sambo var helt fantastisk, holdt meg i hånda å tørket tårene mine[:)] En kjempegod støtte[:)]

Godt at uttaket er over, krysser fingrene for at det blir hvertfall 1 knallegg [:D] hvorfro fikk de ikke ut flere egg? gikk du ikke lenge nok på medisiner eller bare var det litt nedsatt produksjon?

Det er lett å bli følelsesladet under en sånn situasjon da[;)]godt å ha en å holde i hånden da[;)]
Krysser fingrene for at ett av de egga er gulleggetblir spennende å høre når de ringer[;)]

[:)]Ønsker deg all mulig lykke til! Er jo en spesiell situasjon, så dem er nok vant til litt følelsesmessige reaksjoner! Stor klem!

ORIGINAL: wishingstar

[:)]Ønsker deg all mulig lykke til! Er jo en spesiell situasjon, så dem er nok vant til litt følelsesmessige reaksjoner! Stor klem!

Satser på det er gullegg du fikk ut ja[:)] Disse følelsene tar overhånd på oss ja[:)][:)][:)] Godt det er overstått nå og snart er du ruger[:)]

ORIGINAL: fano

Godt at uttaket er over, krysser fingrene for at det blir hvertfall 1 knallegg [:D] hvorfro fikk de ikke ut flere egg? gikk du ikke lenge nok på medisiner eller bare var det litt nedsatt produksjon?

Var nok nedsatt produksjon ja, det var bare 2 eggposer som vokste.. Og det var et egg i hver pose[:)]

Tusen takk for gode ord jenter[:)]
krysser fingrene for meg selv for positiv tlf i morgen[:)]

Skjønner. Nå skal vi krysse fingre og tær for at du får satt inn gullegget og det andre gullegget blir lagt på frys [:D]

for deg.

Venter spent på hvordan dette går for deg.
Men husk du trenger bare et gullegg.

Krysser fingrene for at begge er av god kvalitet, og dette her går bra.

Back
Topp