Ariada88
Glad i forumet
Da har jeg vært på ultralyd og sjekke hvordan det står til med vesle babyen vår.. Han har gått fra vekstavvik på -9% til vekstavik på - 17% på tre uker, men det var visst ikke så skummelt som det virka sa de.. Morkaka fungerer bra, så han får næring, og han er kjempeaktiv og har det bra Skal dit igjen om 14 dager og sjekke veksten.
Han lå fortsatt laaangt nede, så hu sjekka livmorhalsen min igjen. Den lå på 18mm.. Skal inn på mandag og sjekke på nytt, for å se om det er noen forandring. Men hu mente at det ikke kom noen baby de neste 7 dagene i alle fall, hvis jeg bare var i ro, ikke løfta og ikke ble stressa. Men ved den miste antydning til rier skulle jeg bare reise rett inn på sjukehuset.
Og nå er vi helt sikre: Det er en GUTT!
Han lå fortsatt laaangt nede, så hu sjekka livmorhalsen min igjen. Den lå på 18mm.. Skal inn på mandag og sjekke på nytt, for å se om det er noen forandring. Men hu mente at det ikke kom noen baby de neste 7 dagene i alle fall, hvis jeg bare var i ro, ikke løfta og ikke ble stressa. Men ved den miste antydning til rier skulle jeg bare reise rett inn på sjukehuset.
Og nå er vi helt sikre: Det er en GUTT!