Tilbake fra ultralyd..

H0112

Glad i forumet

Da har jeg vært på ny UL..

Og alt var perfekt! Riktig størrelse, alt så fint ut, navlestrengen pulserte, og hjertet slo i 182 slag i minuttet. Plutselig begynte h*n å vinke også, masse..og det syntes storesøster var moro. Og før ul`n var ferdig så begynte h*n å danse(som storesøster sa), og var veldig aktiv. Og fra i dag er h*n jaggu et foster også.. 

HURRA emoticon

Gratulerer med flott UL og 10 uker!!!

ps: takk for at jeg fikk være med

weeeee så bra :D syns tiden flyr tenk at de små spirene er foster nå. når jeg var 14 uker på vei fikk vi vite at christian var gutt. d så vi veldig godt. er rart å tenke på at vi alle om ikke så lenge kan få vite kjønn. (de som vil d da :D )

Fantastiske nyheter :D! så flott at alt var bra :):):)

Gratulerer med 10 uker og sååå kjekt at alt er fint.

Så kjekt å få se lille nurket, og at alt er bra! 

Og Gratulere med 10uker

Ååå d hørtes kjekt ut! Gratulera så mye med uke 10!

Så morroemoticon

Thank you damer! Veldig kjekt med en fin ultralyd altså 

Begynner å bli litt mer virkelig nå.. Og så har jeg jo doppleren, så vi kan følge med på den lille videre emoticon

Oi, er det foster fra uke 10?! Trodde det var fra uke 12 jeg.. Men så moro! 

Gratulerer, så moro!! :)

Fikk søsken være med altså? Har hørt at de ikke får lov egentlig jeg, men kanskje opp til hvert sted?

MissDolly skrev:
Oi, er det foster fra uke 10?! Trodde det var fra uke 12 jeg.. Men så moro! 

Jepp.. Har du ikke lest om uken du er i da? 

Mamii 27 skrev:
Gratulerer, så moro!! :)

Fikk søsken være med altså? Har hørt at de ikke får lov egentlig jeg, men kanskje opp til hvert sted?

Takk takk! Ja, for det første var det privat ul, og betaler jeg 950 kr for noen minutter skal jeg jaggu bestemme hvem som får bli med meg også..men det var uansett ikke noe problem for gyn. Og for det andre så er det ikke noen far her i gården, "bare" meg og kommende storesøster, som forøvrig har vært med på hvert eneste skritt i denne lange prosessen. Hun kan mer om forplantning, ivf, medisiner, eggstokker, livmor, osv, osv, enn de aller fleste av damene her inne, he he. Og har også vært med på maange ultralyder for å sjekke eggstokkene, bl.a. Så håper ikke de begynner å krangle på det når det er tid for ordinær ul altså emoticon

Back
Topp