Tilbake fra UL

Ole Brumm

Forumet er livet
..
Ha en fin fredag jenter

Åh, så bra!! Det var derfor jeg akkurat logget meg på for å se om du hadde vært der.
Nå må dere ha sex i dag og ligg med beina høyt oppe i hvertfall 20 min, opp etter veggen. (jeg vet jeg har sagt dette mange ganger før)

Vel, jeg fikk litt småmurringer etter stripping og sex (hehe.. hørtes litt vel feil ut) Så hadde vi oss igjen et par ganger til, bare for å få ut ungen. Murringene ble sterkere og sterkere og til slutt skikkelige rier. Gjorde dette med begge mine, men om det er årsaken vet jeg ikke, men tror nok at det har en del og si, jordmor var enig i det.

Lykke til!!! Er så spent jeg nå

Hihi, skal prøve på det[:D]

HAhaha...[:D][:D][:D] da må du komme inn her og fortelle.. åååaaaaa..... jeg blir litt småtullerusk av å være sladrevenn, gleder meg stoooort vettu[:D][8D][:D]

såå koselig da! Jeg har et håp om baby denne helgen, så forhåpentligvis får du sladret snart.[:D]

Godt at du hadde rett [:)]
Krysser fingra for helgebaby [:D] 04.37 lørdag morgen er ett fint tidspunkt å føde syns jeg [8D]

Hihihi, ja det er lov til å håpe.

Så absolutt! Jeg hadde ingen tegn til at noe skulle skje før seint på ettermiddagen- da hadde jeg regelmessige sammentrekninger i ett par timer,men de ga seg da jeg tok en varm dusj. Men så klokka 01.30 gikk vannet og som nevnt- 04.37 var Emil kommet til verden [:)]

ÅÅå... stress, hvor er mobilen, vent litt...

....

..

der..

Pustpes, ble litt stresset, nesten tom for strøm. Mobilen blir med på rommet i natt, så det er bare å sms'e om det skjer noe i natt eller de neste nettene fremover.

Koskos..

Back
Topp