Tilbake fra UL

BIBBI3

Forumet er livet
med GODE nyheter!!!!!
Fant en 11mm spire og vi kunne se hjertet slå på skjermen[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Fikk overlegen sjøl i dag.. en fra nabokommunen, å jeg må si det var virkelig herlig å kunne bli forstått og forstå hva som blir sagt. Å i tillegg spørre om ting å få svar som jeg forstår. Er for mange utenlandske m knapp norsk der for å si d sånn...

Han mente termin ut ifra størrelsen er 1 oktober med +/- 2 dager.

Spurte om hvorfor må jeg være i ro.. pga svangerskapet eller pga væska i buken. Men det var fordi jeg er overstimulert og eggstokkene mine er som gele og kan revne. Skjer det så klarer de ikke operere de pga tilstanden de er i... å det må ikke skje for da mister jeg eggstokken(e) og det blir ubalanse i hormonproduksjonen.
Eggstokkene mine går ned i størrelse å det er bra, men har fremdeles store "gopler" på dem så må være forsiktig.

Godt å vite nøyaktig slike ting.

Ny Ul om to uker og time til ord UL ble 30 april.[:)]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Å, snufs, så glad jeg ble nå[:)] Nå har du bare med å ta det med ro, sånn at alt det andre ordner seg også[:)]

ORIGINAL: LilleTiger

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Å, snufs, så glad jeg ble nå[:)] Nå har du bare med å ta det med ro, sånn at alt det andre ordner seg også[:)]

Fantastisk, snuppa!!!![:D] Åh, så deilig å lese! [:)]

GUUUUD så gla jeg ble på deres vegne (igjen)! har gått med hjerte i halsen i hele dag!!!!

Å, for en fantastisk nyhet!!!! Har gått og tenkt på dere i hele dag!! Nå må du bare slappe av og ta det med ro, og la den lille spiren gro i magen din [:)]

Sååå flott!!! [:D][:D] Det var godt å høre, har tenkt på deg i dag.[:)]

ORIGINAL: tingeling1

Å, for en fantastisk nyhet!!!! Har gått og tenkt på dere i hele dag!! Nå må du bare slappe av og ta det med ro, og la den lille spiren gro i magen din [:)]

Hurra[:D][:D][:D]så hyggelige nyhet[:D][:D][:D]
lykke til videre i svangerskapet - ta veldig godt på deg selv nå[:)]

hurra hurra hurra!!!!!!!!!!!!!! nå ble jeg kjempeglad på deres vegne[:D][:D][:D]

fikk rett å slett litt tårer i øynene når jeg leste at det var liv i magen din ja.. dette fortjener dere så utrolig mye[:D]

Ååååå så kjekt å komme inn på mai forumet og lese denne nyheten!!! Nå krysser jeg alt jeg har for at resten av svangerskapet går knirkefritt[:D]

Takk jenter!
Ser ut til at jeg er tilbake i jobb igjen 1 mars. Skal på kontroll igjen den dagen, men tviler på at jeg blir videre sykmeldt da jeg bare jobber på kontor. Får vel heller tilrettelegge slik at jeg evt ikke bærer tungt etc.[:D]

Jaaaaaaaaaaa!! Nå ble jeg kjempeglad. [:)][:)]

masse lykke til framover. [:D]

ORIGINAL: Emmeline

Fantastisk bra!!!!!! [:D]

Back
Topp