Tilbake fra UL

SillyDilly

Forumet er livet
Og jeg må bare si... For en ufattelig flink JM! Det er den beste ultralyden jeg NOEN gang har vært på, 3D inkludert. Var helt fantastisk!

Var på det nye AHUS, og det var ordentlig fancy utstyr ja - sånn tv i taket, noe osm gjlr at mor og far fikk myyye bedre oversikt![:D][:D][:D] Var der inne i litt over 30 min, og så på babyn da 25min av disse. Forklarte absolutt ALT, og enda jeg har 5 UL bak meg ¨(fra Chris og dette sv) så har jeg aldri skjønt så mye som nå!

UL i uke 15.........................................STEMTE, og det er ei litta jente og fikk ny termin 10 Juli (flyttet fra 8) så det er ikke noe stor forskjell! Alt var helt tipp topp, og hun tulla litt med oss når hun lå der inne (gjemte hendene bak ansiktet, tittet frem og gjemte seg igjen) Veldig morro

Så flott!!! 3 d er kjempegøy[:D]
Savner kontroller,ultralydene og jm jeg.[;)]

så moro[:)] og ikke minst at alt er bra med lille prinsessa[:)]

Så bra alt ser fint ut med lille prinsessa! [:D][:D]

Har dere tenkt på navn da? [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Så bra alt ser fint ut med lille prinsessa! [:D][:D]

Har dere tenkt på navn da? [:)]

Mandy: Mente at den var bedre enn 3D'n vi var på forrige gang, hehe! Ser jeg har formulert meg litt rart ja!

Har tenkt på navn, og var sikre på Linnea, MEN så plutselig ble vi usikre! Haha.. Prøver å finne noe fint Linnea passer med, men finner ikke noe[&o]

Linnea er veldig fint! [:)] Linnea Marie, Linnea Sofie, Linnea Mathea... er kanskje vanskelig å finne en fin kombo der! 

ORIGINAL: MaRtE:)

så moro[:)] og ikke minst at alt er bra med lille prinsessa[:)]

Back
Topp