Tilbake fra UL

Tullemor79

Gift med forumet
Jeg har sett to fostersekker og to små hjerter som slår!!!!!!!!!!!!!! Jeg skal ha tvillinger!!! Hjelpes, er i sjokk her. Var visst en uskyldig blødning på mandag. Fikk beskjed om å ikke glede meg for mye over to enda siden det er så tidlig. Er visst stor sjans enda for at en av de kan falle fra. Skal på UL igjen på tirsdag og så to uker etter det igjen.

Takk for all omtanke jenter!

ORIGINAL: tullemor79

Jeg har sett to fostersekker og to små hjerter som slår!!!!!!!!!!!!!! Jeg skal ha tvillinger!!! Hjelpes, er i sjokk her. Var visst en uskyldig blødning på mandag. Fikk beskjed om å ikke glede meg for mye over to enda siden det er så tidlig. Er visst stor sjans enda for at en av de kan falle fra. Skal på UL igjen på tirsdag og så to uker etter det igjen.

Takk for all omtanke jenter!

Sååå hærlig!!! Gratulerer så mye!! [:)]

Åååååååå så herlig nyhet å lese.
Så ufattelig glad på dine vegne snuppa.

ååååh så heldige dere er. Gratuler såååååå masse...håper spirene sitter fast nå...så gøy å lese, fikk tårer[:D] så flått, gir håp til meg også som skal ha ivf om forhåpentligvis ikke så altfor lenge.

ORIGINAL: *blomsterpia*

Guri for en hærlig nyhet å få
Gratulerer med 2 i magen, satser på det holder seg sånn!

Gratulerer

Tusen takk jenter!! Har ikke gått helt opp for meg enda[:D]

Så fantastisk da[:)] Gurimalla, tvillinger........så utrolig gøy[:)] 
Håper begge henger fast hele veien

Gratulerer så masse

ORIGINAL: *Bobbo*

sign. Lykke til videre[:)]

Så fantastisk!!!!!!! Jeg har vært skikkelig spent i dag på hvordan det gikk med deg, også kom en så herlig nyhet!!! hihi, spørs om bryllupsdatoen må revurders nå

Så utrolig flott nyhet å logge seg på til idag...[:)][:)]
Kjempe gla på dine vegne..

Jeg er så glad jeg nå tullemor! [:D] Det er helt fantastisk!! Hipp hipp hurra!! [:D]

Beklager at jeg pustet og peste så i telefonen mens jeg snakket med deg i stad, bratt bakke og snakke i telefonen hører ikke helt sammen [8D] Men jeg måtte jo ringe vet du [;)]

Jeg var så sliten etter møtet mitt, men ble så gira etter jeg snakket med deg! [:D] You made my day.. igjen! [;)]

Bryllupet blir noe av vet du.. for jeg og mannen er barnevakt! [:D] Hurra!

ORIGINAL: *Bobbo*

hahaha [:D][:D][:D] så gøy, velkommen i klubben [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg er så glad jeg nå tullemor! [:D] Det er helt fantastisk!! Hipp hipp hurra!! [:D]

Beklager at jeg pustet og peste så i telefonen mens jeg snakket med deg i stad, bratt bakke og snakke i telefonen hører ikke helt sammen [8D] Men jeg måtte jo ringe vet du [;)]

Jeg var så sliten etter møtet mitt, men ble så gira etter jeg snakket med deg! [:D] You made my day.. igjen! [;)]

Bryllupet blir noe av vet du.. for jeg og mannen er barnevakt! [:D] Hurra!

Så bra at du fikk litt ekstra energi av å snakke med meg da!!! Jeg ligger stortsett på sofaen, ser ikke fram til jobb i morra. Får kanskje bare si det som det er til hu jeg jobber med om det blir stress i morra...

Bryllup blir det, og dere skal få nok å henge fingrene i med våre tvillinger og din egen(e) i tillegg!![;)]

ORIGINAL: fano

hahaha [:D][:D][:D] så gøy, velkommen i klubben [:D][:D][:D]

hehe, ja se der var vi i samme klubb gitt! Hjelpes, er ikke helt klar for det her kjenner jeg...

dette var supre nyheter[;)][;)]gratulera så mye med 2 spirer[:D][:D]

Jippi,for en strålende nyhet[:D][:D][:D]
så morro med tvillinger[:D]gratulerer så masse[;)]

ORIGINAL: t.t.h.

dette var supre nyheter[;)][;)]gratulera så mye med 2 spirer[:D][:D]

Fantastisk!!!

Gratulerer så masse med tvillinger i magen!
Godt å høre at alt står bra til [:)]

Back
Topp