• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Tilbake fra ul

Godzilla

Elsker forumet
Og det lille hjertet slo som bare det

Jeg var ganske nervøs og i tillegg veldig kvalm og uggen...min mann var med så det var deilig!!!
Legen målte spiren til ca. 10-11mm, som tilsvarer uke 7+1. Er uke 7 i dag så det passer med mine beregninger....Alt så fint ut så nå kan jeg slappe litt av...Skal tilbake om 4 uker i uke 11!!

Jeg er veldig glad nå!!

så deilig at alt va bra....[:D]
er så godt å få bekreftning på at alt er bra....[:)]
gler mej te det er min tur for ul[:D]

så bra [:D] godt å få bekreftet at alt er bra. særlig så tidlig i svangerskapet [:)] gleder meg til det blir min tur, men d blir vel leeeeeeeeeenge til....

ORIGINAL: mamsiapril

så kjekt å høyra at alt gjekk bra..!! Tenke da va ein deilig følelse å sjå hjerta som slo..!! Var det innvendig eller utvendig ultralyd nå so tidlig??

ORIGINAL: Sanoja

så bra [:D] godt å få bekreftet at alt er bra. særlig så tidlig i svangerskapet [:)] gleder meg til det blir min tur, men d blir vel leeeeeeeeeenge til....

Å så deilig!! Nå kan du bare slappe av og nyte graviditeten[:)]

så godt å høre at det gikk bra!!! gratulerer[:D]

ORIGINAL: mamsiapril

så kjekt å høyra at alt gjekk bra..!! Tenke da va ein deilig følelse å sjå hjerta som slo..!! Var det innvendig eller utvendig ultralyd nå so tidlig??

Det er innvendig når det er så tidlig....[;)]

Hei :) Bare lurte på hvorfor du får ultralyd også igjen om 4 uker? Du skal vel i uke 18 også...?! [:-]

ORIGINAL: kattiz_86

Hei :) Bare lurte på hvorfor du får ultralyd også igjen om 4 uker? Du skal vel i uke 18 også...?! [:-]

Jeg har ul i uke 7 og 11 pga at jeg har mistet de to siste gangene...skal ha ordinær ul i uk 17-19[;)]

såååå bra at alt var bra!:) nå kaqn du slappe av litt mer:) ja du er heldig som får ul så maneg ganger,jeg må nok vente til ordinær ul:)

Så flott at alt stod bra til! [:)]

Jeg har ul i uke 7 og 11 pga at jeg har mistet de to siste gangene...skal ha ordinær ul i uk 17-19

Det har jeg også. Spurte du når du var og tok ul eller ordnet legen det for deg?

[:D]

ORIGINAL: kattiz_86

Jeg har ul i uke 7 og 11 pga at jeg har mistet de to siste gangene...skal ha ordinær ul i uk 17-19

Det har jeg også. Spurte du når du var og tok ul eller ordnet legen det for deg?

Jeg fikk beskjed på sykehuset etter at jeg mista sist gang at de ville ha meg inn i uke 7 og 11. Legen min sendte henvisning og fikk time i dag. Avtalte ny time på sykehuset i uke 11....[;)]

Jeg fikk beskjed på sykehuset etter at jeg mista sist gang at de ville ha meg inn i uke 7 og 11. Legen min sendte henvisning og fikk time i dag. Avtalte ny time på sykehuset i uke 11....

Da vet jeg hva jeg har å gjøre når jeg skal på ul :) hehe
Får sikkert brev i morgen eller på mandag. Kanskje jeg får komme slutten av neste uke *håpe håpe* [:D]

Back
Topp