fano
Gift med forumet
Jeg hadde time kl 09.30. Vi var der kl 09, og kom inn 09.10 faktisk, ikke værst. På ultralyden så fant vi hjertet med en gang, det slo fint, fikk ikke høre lyd for han visste ikke hvordan man skrudde det på faktisk. Litt lenger ned fant han noe mer, han spurte om jeg hadde hatt blødning, jeg sa nei, ikke antydning en gang. Jeg har aantaglig vært gravis med tvillinger, men den ene ser ut til og ha sluttet og utvikle seg, fant ikke hjerte der, men han var usikker på hva som skjedde. Han sa at enten ville jeg få en liten blødning, eller så vil det bare absorbere elelr så kapsler det seg inn, det vet vi ikke. Jeg fikk sutra meg til en ny ul om 3 uker, jeg vil gjerne følge med hva som skjer
Så nå er vi veldig glade for at EggBobb lever, så ut som en liten pinne med en runding på toppen, hehe
Og jeg har regnet helt perfekt, er 7 uker på vei i dag og termin er 28 februar. EggBobb er 8,2 mm i dag 
Så nå er vi veldig glade for at EggBobb lever, så ut som en liten pinne med en runding på toppen, hehe
Og jeg har regnet helt perfekt, er 7 uker på vei i dag og termin er 28 februar. EggBobb er 8,2 mm i dag