Tilbake fra ul

fano

Gift med forumet
Jeg hadde time kl 09.30. Vi var der kl 09, og kom inn 09.10 faktisk, ikke værst. På ultralyden så fant vi hjertet med en gang, det slo fint, fikk ikke høre lyd for han visste ikke hvordan man skrudde det på faktisk. Litt lenger ned fant han noe mer, han spurte om jeg hadde hatt blødning, jeg sa nei, ikke antydning en gang. Jeg har aantaglig vært gravis med tvillinger, men den ene ser ut til og ha sluttet og utvikle seg, fant ikke hjerte der, men han var usikker på hva som skjedde. Han sa at enten ville jeg få en liten blødning, eller så vil det bare absorbere elelr så kapsler det seg inn, det vet vi ikke. Jeg fikk sutra meg til en ny ul om 3 uker, jeg vil gjerne følge med hva som skjer [8D] Så nå er vi veldig glade for at EggBobb lever, så ut som en liten pinne med en runding på toppen, hehe [:D] Og jeg har regnet helt perfekt, er 7 uker på vei i dag og termin er 28 februar. EggBobb er 8,2 mm i dag [:D]

Så deilig å få se EggBobb[:D] tenker jeg..... Flott å høre at alt sto bra til med h*n[:)][:)][:)] Så er det bare å glede seg til ny UL om 3 uker[:)]

Tusen takk, ganske rar opplevelse egentlig [:D] Jeg krysser fingre og tær for alle mann skal kunne få oppleve dette [:D][:D][:D]

Oioioi!! Så gøy Fano [:D] Og gratulerer med et bankende hjerte [;)]

Har nødt til å legge til at du har det beste kallenavnet på h*n, det mest orginale navnet noensinne tror jeg [8D] Du fikk meg til å dra på smilebåndet der altså [;)] EggBobb

ORIGINAL: RANDÅLF

Så deilig å få se EggBobb[:D] tenker jeg..... Flott å høre at alt sto bra til med h*n[:)][:)][:)] Så er det bare å glede seg til ny UL om 3 uker[:)]

det var godt å høre at alt var bra med den lille. ja kan være greit å få fulgt med utviklingen på det.
ja den lille vokser fort nå ser du, ukene kommer til å fly avgårde.

Det var flott å høre at du så den lille reken din[:)]

Da er alt så bra, når de ser hjertet banke så er det over 90% på at alt går som det skal fremover nå,
så nå kan du slappe av[:)]

så bra at alt er fint[:D][:D][:D]dette går bra, kjempe masse lykke til videre i svangerskapet[:D][:D]

ORIGINAL: snuppis!

Det var godt å høre at dem fant et bankende hjertet [:)]

Gratulerer med 7 uker [:)] Lykke til videre med svangerskapet [:)]

jeeeeii!! dette er bra nytt asså[:D] sånn det skal være.. hihi..
så koselig..

Håper jeg kommer dinglende etter med termin i mai[8D]

Tusen takk alle sammen [:D][:D][:D]
Lille Mille: Jeg har hatt navn på alle min egg som er satt inn, alt fra eggleif, eggulf, eggfrid, eggkjell, egglill osv.....det var nå EggBobb Som har tatt styringen Har jo 3 på frys som ikke har fått navn enda, men det komemr vel når den tiden er inne [:D]

ÅHHHHH så gøy...dette fortjener du virkelig fano... kjempeglad på dine og mannen din sine vegne..grattis med syv uke... du skal se at snart har de 33 andre ukene gått også[:D]

ORIGINAL: fano

Tusen takk alle sammen [:D][:D][:D]
Lille Mille: Jeg har hatt navn på alle min egg som er satt inn, alt fra eggleif, eggulf, eggfrid, eggkjell, egglill osv.....det var nå EggBobb Som har tatt styringen Har jo 3 på frys som ikke har fått navn enda, men det komemr vel når den tiden er inne [:D]

Vet du.. Du får meg alltid til å le [;)] For EggBobb tok kaka. Hihihi.. Måtte si det til min kjære i stad, han lo han også [:D] You made my day Fano!
Syns jaggu du skal kalle h*n for EggBobb når h*n kommer ut for å hilse på også [8D]
Første skoledag roper frøken/læreren opp navnene: Kristian - Lise - Mari - Petter - Tommy - Leon - Kristine - EggBobb!

Du er søt du Fano! Og det er så flott at hjertet banker der inne [:)] Kose deg masse fremover du da.. med spiren som vokser og gror [;)]

Nååååwwwwhhhh...........du er jo bare søtest da  man må jo lage litt ut av det man har serru 

GRATULERER med bankende hjerte!!! Tenker det var et herlig syn! Så koselig med ekstra ul allerede om 3 uker. Masse lykke til videre i svangerskapet! Kos deg masse med den voksende magen og alt spennede du har fremfor deg! Klem

Back
Topp