Tilbake fra UL

håperen

Andre møte med forumet
Da var Ul overstått. Jeg var litt redd for at det ikke var noe modent siden jeg ikke har kjent noe som helst bivirkninger de siste dagene.. Men ca 17 eggposer skulle vel holde? Han sa det var ikke sikkert det ville være egg i alle, men noe må det vel være da..syntes det  hørte mye ut jeg? [:)]
Hvor mange eggposer har dere hatt??

Jeg skal forresten ha uttak på tirsdag 26 og innsetting på torsdagen.
Da har jeg forstått at jeg får sykemelding for de 3 dagene.. Er det noen av dere som har fått lenger tid da? Jeg er så redd for at jeg skal gjøre noe på jobb som gjør at egget ikke fester seg. Jeg jobber i helsevesenet og det er mange tunge løft på avdelingen for tiden.. så skal jeg jobbe den helga og da er det mindre bemanning også.. Man kan jo liksom ikke bare la være å ta de tunge løfta når man bare er to.. er man på jobb, så er man på jobb. Jeg føler jeg har hørt det er så vanskelig å få sykemelding av fastlegene når det gjelder sånne ting.. Noen erfaringer/råd?

Da jeg var på ultralyd før uttaket mente de at de så ca 25 eggposer, men sa da også at det ikke var sikkert det var egg i alle. Men fikk ut 23 egg, så det var i nesten alle [:D]

så flott da, og flere kommer det sikkert til uttaket[:D]

første gang hadde eg 6 poser på hver side, altså 12 stykk. på uttaket fikk eg ut 17[:)]

andre gang husker eg ikke men fikk værtfall ut 16 egg[:)]

lykke til videre, håper det går rette veien, eg heier på deg eg[:D]

* heiaheiaheiaheiaheiaheiaheia*

Husker ikke hvor mange eggposer jeg hadde.
Men 17 høres jo kjempe bra ut. [:)]

Masse lykke til videre.
Når ble det uttak?

Hørres veldig bra ut[:)][:)] Håpa du får ut mange fine egg! Kjempe spennande detta her[:D]

Det høres veldig bra ut, jeg har hatt egg alle mine folikkler, men jeg hadde ikke så mange da som deg.

Her har det bare vært 3 dagers sykemelding ved egguttak til insetting.

Lykke til til tirsdagen med uttaket, da blir det spennendes til uken, herlig endelig litt liv her inne.
Det blir en stor rugergjeng her inne nå.
Håpe at det klaffer for deg denne gangen og krysser fingrene for at alt går som det skal og ender i en positiv test[:)]

Tusen takk alle sammen! og god helg!

Hei[:)]
Eg hadde 16 eggposer men fekk kun ut 3 egg.. har pco, vetsje om det er grunnen... eg fekk beskjed om at de var forsiktige på 1 forsøk og ville ikkje la meg gå så lenge på eggmodningssprøytene med tanke på overstimulering. så det var kjedelig.... skal igang igjen i oktober [;)] denne gangen SKAL det klaffe!!! så vil eg sei at eg jobber òg i helsevesenet og på sjukeheim, eg fekk 2 vekers sjukemelding av legen min. ho meinte alle jenter/damer burde få det under prøverørsforsøkene for å holde seg mest mulig i ro og prøve å få et vellykka forsøk... men det er vel ikkje heilt lovlig å sjukemelde på det grunnlaget... eg håper du har ein forståelsesfull lege som hjelper deg. eg har ei vennine som òg blei sjukemeldt under forsøket av fastlegen pga at ho grein i tide og utide... va veldi ustabil.. du kan jo kanskje spille litt på det??? Lykke til hvertfall[:D] ikkje jobb den helga når det er dårlig bemanning og alt, ikkje risiker å ikkje bli gravid, då hadde eg dikta opp nåke for legen[;)]

Back
Topp