Tilbake fra UL

babyT

Forumet er livet
Idag har vi vært i Karasjok på UL. Først spurte legen hvor langt jeg var kommet og kjente på magen. Fikk utvendig UL [:)] (er jo vant med innvendig etter all utredning og forsøket, men liker det likevel ikke, føler meg så naken). Fikk se en liten aktiv krabat på 6,5 cm. H*n snudde seg flere ganger. Lå litt på syggen og litt på sida, hoppa rundt litt og sparka og boksa litt der inne. Så også det lille hjertet som slo. Fikk noen tårer i øyekroken, og er helt forelska i det bittelille barnet vårt som vokser i magen

Så flott at dere koste dere med den lille idag, det er jo så artig å ta en titt.

Så fantastisk opplevelse da må væra[:)][:)]

Blir heilt rørt eg[:)]

Åååååå så koselig å lese.

Ååå, så herlig da må ha vært! Og sikkert endo meir ekta[:)] Kor herlig! Når blir neste ul da? Skal dere vite kjønnet?[:)] Eller ville dere ikkje det? Har kanskje spørt om det før[8|] *husker ikkje*[8D]

Så kjekt babyT....godt at alt stod bra til med den lille!!!!Det er en ganske herlig opplevelse og se den lille[:D] Lykke til videre i svangerskapet!!!

Så fantastisk det hørtes ut! [:D] Man blir helt varm inni av å høre sånn!
Grutulerer så mye! :)

ORIGINAL: [miss]

Ååå, så herlig da må ha vært! Og sikkert endo meir ekta[:)] Kor herlig! Når blir neste ul da? Skal dere vite kjønnet?[:)] Eller ville dere ikkje det? Har kanskje spørt om det før[8|] *husker ikkje*[8D]

Neste Ul blir den ordinære (uke 18-20 engang). Vil ikke vite kjønnet. Liker å ha litt spenning [;)]

Så utrolig herlig babyT. Selv skal jeg inn til mandag og gleder meg masse. Er veldig spent og vet jeg kommer til å grine litt...

Tenk at du er over 13 uker allerede, det må være så deilig det![:D] Formen er fin?

Back
Topp