Tilbake fra UL

babyT

Forumet er livet
UL viste 8-9 follikler på høyre side (stod også at størrelsen var 12, er det da 12 mm?). På venstre side var det 6-7 follikler på 9-10 mm(?). Endometriet var på 13 mm.

Skal fortsette med puregon (150 iE) i helga, så blir det ny UL på mandag. Uttak onsdag eller torsdag.

gjør seg nok med litt mere medisin[:D]

lykke til snuppa[:D]

Takk. Litt kjedelig å måtte stikke noen dager til, men det går så fint så.

Ja det er snakk om 12 mm, ved uttak bør det helst være 17-24 mm, det perfekte er 20 mm, men alle de innenfor denne grensen skal være bar kvalitet. De vokser 1-2 mm i døgnet grovt regnet, holder en knapp på at dine vokser 2 mm i døgnet. Da kan det bli uttak tidligst onsdag slik jeg har beregnet dette, men man hvet jo aldri da, de kan jo vokse fortere også eller saktere. Livmorslimhinnen din er av bra kvalitet.

Når var det at du begynte å stikke? Dersom du har stukket i 10 dager nå så vokser de kanskje litt saktere enn 2 mm i døgnet, men dette går så fint så.

Lykke til på mandag, venter spent på oppdatering fra deg.

Takk, twinanne.  Nå ble jeg litt klokere [:)] Jordmora jeg snakka med etter UL mente at det mest sannsynlig blir uttak på torsdag, så vi får se. Men bra å vite at livmorslimhinnen er av bra kvalitet, det har vel litt å si for muligheten for at det fester seg?

Begynte å stikke 22. mai, så skal sette den 9. sprøyta i kveld.

Ligger ann til mange egg[:)] 

ORIGINAL: hegemw

det er jo bra da, da vokser de seg store og fine i løpet av helga

ORIGINAL: Apple

Dette virker lovende, babyT! Har på følelsen av at du snart kan fjerne spørsmålstegnet bak nicket ditt! [:)]

Håper virkelig den følelsen er riktig, Apple!

Hvordan går det med deg og de to små? 20 uker allerede, jo.

ORIGINAL: babyT?

Dette virker lovende, babyT! Har på følelsen av at du snart kan fjerne spørsmålstegnet bak nicket ditt! [:)]

Håper virkelig den følelsen er riktig, Apple!

Hvordan går det med deg og de to små? 20 uker allerede, jo.

Det går veldig bra med bebisene. Mamma er derimot ganske sliten. Men sånn er det bare, og det er definitivt verdt det! Dagene og ukene går ganske fort for tiden, noe som er veldig bra! [:)]

Godt å høre det går bra med dere. Sliten må man nok regne med å bli iløpet av svangerskapet, men som du sier; det er verdt det!

ORIGINAL: Nesing

Dette høres jo kjempebra ut, BabyT! Så mange egg da, i hvert fall foreløpig. Blir nok suksess dette får vi tro. Lykke til med stikking noen dager til og ny UL på mandag, snuppa. Signere Apple, det spørsmålstegnet bak nicket ditt kan forhåpentligvis snart fjernes !

Klemmer fra oss to [:)]

Tusen takk, Nesing [:)]

Kjenner jeg er ganske spent på det som kommer fremover nå.

Heldigvis er jeg ikke alene her. Møtte to veldig koselige jenter igår. De er også her av samme grunn som meg. Veldig godt å ha noen som er i samme situasjon å snakke med. Igår var vi ute og spiste på Dolly, og idag har vi vært på Aunegården, og så har det jo blitt litt shopping også [:)]

Back
Topp