Tilbake fra UL

MissSunshine

Betatt av forumet
Da var UL unnagjort[:)] Det gikk fint, hadde mellom 12-15 eggposer. Ca halvparten av de var over 16 sånn ca, og endometriet var ca 12 cm. Akkurat det siste sier meg ikke så mye da, vet ikke hva som er vanlig.

Så nå er det el-sprøyte i morgen kveld kl 22, og uttak mandag morgen. Og i kveld er siste spray, gjett om jeg gleder meg til det! Uttaket gleder jeg meg derimot IKKE til[8|]

Så bra! Blir utrulig spennande på mandag då. Uttaket går nok bra skal du sjå[:)][:)]

Dette var jo supre nyheter, uttak til mandagen og snart er du ruger også. Bra antall follikler , så det betyr halvparten vil være av riktig størelse ved uttak, eller blir det flere?

Endometriet? 12 cm er iallefall for stort til å være livmorslimhinnen. Er det noen som kan fortelle meg hva dette er?

Men nå ble jeg litt forvirra, trodde siste spray for deg var den samme dagen du setter el sprøyta jeg, det er det mest normale slik jeg har forstått det. Det gjør vi iallefall i Porsgrunn, sprayer også 2 ganger den dagen, men det blir noen timer før el-sprøyta da.

Så bra! Lykke til med egguttak til mandag!
Håperm du får mange fine egg som befrukter seg til gull egg[:)]

Lykke til!

[:)] Så spennende. Masse lykke til med uttak begge to.

ORIGINAL: Apple

Dette var bra, MissSunshine! Da blir det spennende på mandag! [:)]

Endometriet (livmorslimhinnen) er ikke 12 cm, men 12 mm. Altså 12 mm tykk. Jeg tror det er en veldig bra tykkelse! [:)]

mm ja, stusset litt der ja. Det sies at mellom 7 og 14 er bra, men jo tykkere jo bedre. Da er jo 12 helt topp og det er ennå noen dager til du skal sette inn.

så flott da[:D]

eg hadde selv 12 egg på ul,og plutselig 17 på uttak[:D]

Takk alle sammen[:)] Det stemmer med 12 mm ja, 12 cm var jo litt i tykkeste laget[8D]

Jeg fikk beskjed om at i dag var siste spraydag iallefall, det står skrevet i informasjonsskrivet jeg fikk med meg også. Håper ikke det er feil[8|]

Gratulerer så mye ElinR, vi har verpet bra begge to[:D]

ORIGINAL: ElinR

så rart d er forskjell da...jeg skal jo ta spray både morgen og kveld i morgen også....fikk den beskjeden både muntlig og skriftlig..hvilken spray bruker du?

ja syns vi har vært flinke begge 2 [:D] hvordan går d med smygel78 tro...?
skal du jobbe hele rugeperioden?
artig du også skal ta el sprøyta kl 22 imorra da, mye likt med oss[:)] når har du time til mandag da? vi har kl 9

Ja jeg synes også det var veldig rart altså!! Nesten så jeg begynner å lure på om jeg kan ha fått feil beskjed eller noe[8|] Kanskje jeg må ta en tlf i morgen, for å være helt sikker. Jeg bruker Synarela, du da?

Planen er å jobbe hele rugeperioden ja. Jeg spurte legen litt i dag, ang både jobb og trening. Og hun sa at jeg skulle leve som normalt, så lenge jeg ikke hadde smerter i magen.

Ja skal si vi har hatt likt opplegg!![:D] Men jeg har time kl 10 da, så må vente en time lenger enn deg, og skal sette Otrivelle 36 timer før (kl 22 i morgen).

Livmorslimhinnen ønskes å være 10 mm ved uttak, men opp til 12 er også super kvalitet, de vil ikke ha den tykkere enn 15 mm tror jeg det var 9 mm funker også. Det har tynnere livmorslimhinne gjort også men de fortrekker rundt 10 mm og litt mer ved uttak
Så da betydde det det samme som livmorslimhinne, det var vel egentlig det jeg trodde.

hmm..kan ikke huske de nevnte tykkelsen hos meg jeg...ikke tenkte jeg på d heller hehe

de sa at livmora så veldig bra ut da, men aner ikke om d har med tykkelse å gjøre [:)]

Når de ikke nevnte noe, så så den sikkert helt fin ut[:)]

får håpe d , tenk så gla vi er når klokka er 12-13 til mandag [:)]

Ja gjett da! Jeg skal være så utrolig letta da altså (hvis jeg får ut noen fine egg da såklart[:)]). Men så blir det spennende igjen dagen etterpå, når vi skal ringe og høre om befruktningen...

Spennende!

Ønsker både deg og ElinR lykke til med uttak og ruging. Om et par uker vil vi se flere positive tester her inne [:)]

ORIGINAL: Solvilha2

ORIGINAL: Apple

Dette var bra, MissSunshine! Da blir det spennende på mandag! [:)]

Endometriet (livmorslimhinnen) er ikke 12 cm, men 12 mm. Altså 12 mm tykk. Jeg tror det er en veldig bra tykkelse! [:)]

mm ja, stusset litt der ja. Det sies at mellom 7 og 14 er bra, men jo tykkere jo bedre. Da er jo 12 helt topp og det er ennå noen dager til du skal sette inn.

Her må jeg bare tilføye at de ikke liker å ha tykkelsen noe særlig mer enn 15 ved el/egguttak i henhold til kvaliteten. Den beste kvaliteten ved eggutak/el er 10-12 mm, men 8-15 mm er også bra, hvordan det er med 7mm er jeg usikker på er litt på grensa slik jeg har forstått dette. Teoretisk så øker tykkelsen 2,2 mm andver dag, eller litt mindre.

ORIGINAL: vestlandsjento

Så bra! Blir utrulig spennande på mandag då. Uttaket går nok bra skal du sjå[:)][:)]

lykke lykke til, det går nok så bra skal du se.

ORIGINAL: babyT?

Spennende!

Ønsker både deg og ElinR lykke til med uttak og ruging. Om et par uker vil vi se flere positive tester her inne [:)]

sign

Back
Topp