Var på første ultralyd 16. mai pga småblødninger. Da så han bare fostersekken, men mente det var for tidlig å se noe annet. Ut i fra mine utregninger var jeg da 5+2 uker på vei. Han satt opp ny time til meg i dag. Og nå så vi faktisk et bankende hjerte <3 men...jeg skal jo nå være 6+3, men den lille var bare 2,2mm mins jeg, så fikk satt opp ENDA en ny ultralyd igjen om noen uker. Da skal jeg jo være såpass langt på vei at han vil ha noe mer å måle ut ifra.
Samboeren min har vært med begge ganger, og mener at NÅ bør jeg hvertfall slutte å bekymre meg siden jeg tross alt så et bankende hjerte. Skjønner han ingenting, eller? Jeg vil jo bare at alt skal være i skjønnaste orden. Kan jeg bare være 5 uker på vei når jeg mener jeg snart nærmer meg 7? :/ Noen som har mer peiling enn meg?? Tenker jo at det bare kan ha festa seg senere osv...men...off, why me?
Samboeren min har vært med begge ganger, og mener at NÅ bør jeg hvertfall slutte å bekymre meg siden jeg tross alt så et bankende hjerte. Skjønner han ingenting, eller? Jeg vil jo bare at alt skal være i skjønnaste orden. Kan jeg bare være 5 uker på vei når jeg mener jeg snart nærmer meg 7? :/ Noen som har mer peiling enn meg?? Tenker jo at det bare kan ha festa seg senere osv...men...off, why me?