Tilbake fra ul!

fruKnudsen

Forelsket i forumet
Var på en liten kontroll siden hun ikke så noe sist, men denne gangen lå det en liten bønne med bankende hjerte der den skulle ligge! Hjerterytmen var bra, og det så fint ut. Eneste er at jeg ble satt tilake igjen! Begyner å bli lei av dette nå.. Hun mente at egget har liget litt i dvale?..

Jeg er ikke helt enig med jordmor da, men det får tiden vise etterhvert når h*n vokser og det blir litt enklere å måle.. Hun mener jeg er 6+2, jeg mener nærmere 7 i dag..

Hun satt termin til 29 september.. Jeg har selv fødselsdag 28.9 og mannen min 30.9 :p

Jeg trodde ikke de bestemte flytting av termin før ordinær, det er jo den man skal gå ut fra :)

Fru H skrev:
Jeg trodde ikke de bestemte flytting av termin før ordinær, det er jo den man skal gå ut fra :)

Tror ikke de flytter terminen, de bare estimerer på hvor langt hun er kommet, men endrer ingenting før ved ordinær UL :-)

Til TS. Gratulerer med en liten spire med bankende hjerte 

gratulerer med bankende hjerte! Jeg tror man kan ta de tidlige målingene med ei klype salt, sist ble jeg satt tilbake 1,5 uke mens denne gangen målte han til at jeg er ca 4 dager etter menstermin, så det er sikkert ikke helt lett å måle dem når de er så bittesmå!

Min hadde også gått i dvale en ukes tid... Vet når den ble laget, og jeg så også at den var 1 uke mindre utviklet enn den burde vært, både på lengden, men også med at den hadde denne "halen" og ikke bein, slik de begynner å få i uke 8...

Ganske utrolig hva som går an...

Fru H skrev:

Legen min og jm er visst litt "uenige" her.. Han måltepå magen når jeg var der, og det stemmer ikke overens med dagens ul - så det blir spennende å se hvilken dato jeg får ved ordinær ul :)

Gratulere med et bankende hjerte :-)

Jeg var hos en lege på sykehuset for tidlig UL, og hun sa at når de er så små er det vanskelig å måle lengden pga at de ligger i en bøy.. Jeg ble målt til 3 dager kortere enn jeg mener selv, og hun sa at det stemmer nok at jeg er noen dager lengre enn det de måler pga stillingen på fosteret :-)

Back
Topp