Tilbake fra ul

*en hemmelighet*

Blir kjent med forumet
Da har jeg vært på tidlig ul.
Der kunne vi ikke se stort. Det var en fostersekk, men vi kunne ikke se noe inni den.
Gyn mente at det var for tidlig til å se noe, så jeg skal tilbake på tirsdag for å se om vi ser noe mer da.

Selv er jeg nå innstilt på at dette har gått galt og at det er en bligthed ovum. Jeg har vært på ul i uke 6 i tidligere svangerskap og da har vi alltid sett noe, så dette går nok ikke veien. Blir noen lange dager frem til tirsdag.

Fostersekken var forresten 19,1 mm, vet ikke om det er bra eller dårlig jeg.

Men jeg kommer nok ikke til å være her så mye fremover. Etter å ha mistet to ganger før klarer jeg ikke være optimistisk, så tror nok at jeg får det best med meg selv om jeg ikke henger her så mye fremover.

Lykke til videre jenter. Jeg kommer inn med oppdatering på tirsdag.

Lykke til på tirsdag!
Jeg krysser fingrene for at det går bra
emoticon

Krysser fingerene for at du bare er litt kortere på vei.. !
Husk at embroyet vokser i rykk og napp når det er så lite.. Jeg blir også målt til 8 uker og et par dager fordi om jeg egentlig er 9 uker i morra..

Det seneste jeg kan ha hatt el på var 31 mai, så da skulle jeg være 6+2 i dag. Ut fra livmortappen kan jeg ikke være kortere enn det. Vi har ikke hatt sex siden den 29 mai heller, så er jo ikke mulig å strekke det så veldig mye lengre.

Men nå har jeg "roet" meg litt, og er i en sånn jaja-fase. Jeg tror nok ikke det er noe foster der på tirsdag, men vi får bare prøve igjen. Men gyn sa før han startet ul'en at det godt kunne være han ikke så noe, så kan jo være at hans apperat ikke er av de beste, og derfor er vandt med å ikke se ting så tidlig.

Men sist jeg var hos han var jeg også i uke 6 og da så vi ei lita reke på 3 mm eller noe sånn. Men er jo veldig små ting det er snakk om.

Men vi får bare vente å se på tirsdag, jeg har ikke noen forhåpninger om å se noe spire. Men om det er noe der, så tar vi imot den med glede.

Håper virkelig du er kortere på vei, eller at han hadde en dårlig dag, så derfor han ikke så noe ;)

Masse lykke til, skal krysse alt jeg har for dere :)

Back
Topp